Ümraniye Ofis Taşımacılığı Yapan Firmalar
Ofis nakliye firmaları, normal nakliyat firmalarının aksine sadece ofis taşımacılığına yönelirler ve bu alanda kendilerini geliştirmişlerdir. Ümraniye ofis taşıma işlemleriniz için bu tarz firmalarla çalıştığınızda ofis taşımacılığı hizmeti şu aşamalardan oluşacaktır:
- Ofisinizdeki eşyaların ve belgelerin tespiti sonrası profesyonel eksper raporunun düzenlenmesi
- Eksper raporu dikkate alınarak taşıma aracının ve ekibinin belirlenmesi
- Taşıma ekibinin ofis nakliyatını tamamlaması
- Nakliyat sonrası profesyonel hasar tespitinin yapılması ve kayda alınması
- Profesyonel ofis taşıma hizmeti sırasında herhangi bir zarar oluştuysa bu zararın tazmin edilmesi için sigorta şirketi ile gereken iletişimin kurulması ve yazışmaların yürütülmesi
Ofis nakliyat şirketleri bütün bu süreci tek elden ve profesyonel bir biçimde yöneterek taşınacak ofislerin çok kısa sürede yeni mekanlarında hizmete başlamasını temin ederler.
Ofis Taşıma Şirketi Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyiz?
- Tecrübeli ve referansları iyi olmalı
- Profesyonel ekibi ve geniş araç filosu olmalı
- Tüm ofis eşyaları sigortalı taşımalı
- Kaliteli paketleme malzemeleri olmalı
- Müşteri memnuniyeti odaklı olmalı
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Ümraniye Ofis Taşımacılığı Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ümraniye Ofis Taşıma Fiyatları
Profesyonel nakliyat şirketleri dışında kalan birçok şirket, Ümraniye ofis taşımacılığı için size birbirinden cazip teklifler sunabilir. Ancak maddi olarak cazip gözüken bu tekliflerin süreç sonuçlandığında aslında son derece olumsuz teklifler olduğu ortaya çıkacaktır.
Çünkü bu tarz şirketler, profesyonel bir süreç yönetimi yapamadıkları için kuvvetle muhtemel eşyalarınıza ve belgelerinize zarar verebilir ve süreci geciktirebilirler. Bu gecikme, ofisteki işlerinizin aksamasına neden olabilir ve yaşanan kayıp tahmin edilemeyecek boyutlara ulaşabilir. Bu tür durumlar yaşandığında profesyonel ofis taşıma hizmetlerinin önemi daha fazla ortaya çıkmaktadır.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Ümraniye Ofis Taşımacılığı işlemlerinde en iyi adres biziz.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |