Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı işlemleri, tüm çalışma sektörünün en birincil talepleri arasında yer alıyor. Zira birçok firma, çeşitli sebeplerden ötürü adres değişikliği yapmak durumunda kalmaktadır. Ofis adresi değiştirmenin nedenleri arasında ekonomik sebepler, şirketi büyümesi veya küçülmesi, kentsel dönüşüm ve doğal afet unsurları etkili olabilir. Tabii her bir unsurun tek ortak gayesi ise ofis adresinin bir an önce değiştirilmesidir. Bu konuda Level Nakliyat firmamızdan destek alanız, sizlere her daim profesyonel çözümler kazandıracaktır.

Level Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

ofis taşımacılığı hizmeti
ofis taşımacılığı hizmeti

Level ofis taşıma hizmetleri sayesinde, bu kapsamda harika bir hizmet alacaksınız. Firmamız, profesyonel ofis Taşıma konusunda siz değerli müşterilerimize her daim iyi hizmetler sağlamaktadır. Ofis eşyası taşıma işlemlerinde sektöre yön veren yapımız, bu işi daha da kalite yapmamızı mümkün kılıyor. Zaten bu konuda hizmet isteyen herkes, öncelikle bize ulaşıp hizmetlerimiz hakkında bilgi almak istemektedir. Siz de tercihinizi bizden yana kullanarak, kaliteyi bizzat deneyimleyebilirsiniz. 

Biz, firma olarak aldığımız paranın hakkını sonuna kadar verme amacı içerisindeyiz. Bunun için de hizmet dahilinde olabilecek tüm olanakları sunmaktan asla geri kalmıyoruz. Öncelikle sizler için ücretsiz ekspertiz hizmeti sağalmaktayız. Sonrasında ise fiyat bilgimizi sunup, ofis eşyası paketleme işlemlerimize başlıyoruz. Bu hazırlıklarımızın sonrasında ise tüm eşyaları nakliye asansörü ile taşımaya başlamaktayız. Kısa süre içerisinde de ofisinizi taşıyıp, sizlere rahat ettirmekteyiz. 

Level Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis Taşıma Fiyatları Ofis Taşımacılığı Ücretleri  Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı
3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺

Level Ofis Taşıma Fiyatları Listesi 

Ofis Taşımacılığı Süreci Nasıldır?

Ofis taşıma sürecinde ilk olarak sizlerle bir ön görüşme gerçekleştirmekteyiz. Bu ön görüşmemizde sizlerin talebini alıp, adresinize doğru yola çıkmaktayız. Adresinize gelip eşyalarınızı inceleyip, tarafınıza da bir fiyat bilgisi sunuyoruz. Onay vermeniz durumunda ise ücretsiz ekspertiz hizmetimiz ve sigorta işlemlerimizi başlatıyoruz. Bu işlemlerin ardından, eşyalarınızı paketleyerek nakliyeye hazır hale getirmekteyiz. 

Ofis nakliyesinde asansörlü araç kullanmayı da elbette ihmal etmiyoruz. Özel nakliye aracımıza da nakliye asansöründen aktardığımız ofis eşyalarınızı diziyoruz. Araç içerisindeki eşyalarınız, güvenilir bir şekilde yeni adrese ulaştırılmaktadır. Sonra yine nakliye asansörümüzü kurup, ofis eşyalarınızı bu sefer yeni adrese ulaştırıyoruz. Sonra ofis içerisine aldığımız eşyalarınızı paketlerinden de çıkarıp kurulumlarını gerçekleştirmekteyiz. Ofis taşıma şirketleri arasında sektörün en iyisi olan Level Nakliyat firmamıza kesinlikle siz de ulaşmalısınız. 

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

Ofis Taşımada Paketleme Hizmeti

Biz, Level Nakliyat olarak ofis taşımada paketleme hizmeti de sağlayan bir firmayız. Siz değerli müşterilerimizin ofis eşyalarının güvenliğine fazlasıyla öne vermekteyiz. Bunu sağlamak için de tüm ofis eşyalarınızı güzelce paketliyoruz. Böylece hiçbir eşyanız, öyle kolay şekilde zarar görmüyor. Zaten nakliye kutularımızın dayanıklılığı da iyi seviyededir. Eşyalarınız, nakliye işlemleri sırasında hiçbir şekilde zarar görmeyecektir. 

Uzman nakliye ekibimiz, aynı zamanda eşya paketleme konusunda da bilgi ve tecrübe sahibidir. Yani hangi ofis eşyasını ne şekilde paketleyeceklerini gayet iyi bilirler. Bu sayede, paketlenen eşyalar nakliye işleminde her daim güvende olacaktır. Müşterilerine her daim güven veren ofis taşıma firmamıza ulaşım sağlayabilirsiniz. 

Level Nakliyat ile Şehirlerarası Ofis Nakliyesi Avantajları Nelerdir?

• En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketidir.

• Ofis nakliye Hizmetlerindeki Tüm Hizmetleri (Mobilya ve Elektronik Cihaz Montaj ve De Montaj, Kutulama, Sigorta VB…) Gerçekleştirmektedir.

• Profesyonel Ekip ve Geniş Araç Filosu Mevcuttur.

• Personeller İle İlgili İSG ve SGK Evrakları Tam Olup, Tüm Özel ve Devlet Kurumlarında Hizmet Verebilmektedir.

• İstanbul’da Tüm İlçelerde Hizmet Verdiği İçin Tüm Binalarda, Plazalarda Taşıma Süreçlerini En İyi Şekilde Biliyor.

• Avrupa’nın En İyi Sigorta Şirketi Olan ALLİANZ İle Çalışmaktadır.

• Ofis Taşımacılığında Dilediğiniz Sürelerde Bitirebilecek Potansiyele Sahiptir.

• Sizlere İş Bitirme Konusunda Dilediğiniz Kadar Referans Verebilmektedir.

İstanbul Ofis Taşıma Firmaları

İstanbul ofis taşıma firmaları, bu hizmeti en çok gerçekleştiren adreslerdir. Bunun sebebi ise elbette ki İstanbul genelindeki ofis sayılarının fazla oluşudur. Firma sahipleri, çeşitli sebeplerden ötürü adres değişikliğine giderler ve bunun için de kurumsal ofis taşıma firmalarıyla iletişime geçerler. Ancak unutmayın ki İstanbul gibi bir yerde çok sayıda nakliye firması mevcuttur. Yani ofis eşyalarınızın güvenliği için her daim uzman bir firma seçimi yapmalısınız. Aksi halde ödemiş olduğunuz para da boşa gidecektir. Aynı zamanda mağdur edilip, hiç istemediğiniz bir durumun içerisine de düşebilirsiniz. 

Biz, İstanbul ofis taşıma şirketleri arasında kurumsal bir adres olarak, tüm bu olumsuzlukları ortadan kaldırıyoruz. Müşterilerimize her daim güven sağlama derdindeyiz. Bunu da elbette ki en iyi şekilde gerçekleştireceğimize yönelik inancımız tamdır. Bizden hizmet alan binlerce sayıdaki müşterimiz, hizmetlerimizden fazlasıyla memnun kalmışlardır. Sizlerin de binlerce memnun müşteri ailemiz arasında yer almasını diliyoruz. Bunun için bizimle dilediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz. Level Nakliyat firması olarak, ofis nakliye işlemleri konusunda sektörün öncüsü olmaya devam ediyoruz. Bize sabit numaralarımızdan veya instagram adresimizden ulaşmanız mümkündür. Firmamızın nakliye süreçlerinde hizmet verdiği firmalardan yola çıkarak referanslarımız bölümüne giriş yapabilirsiniz.

Ofis Nakliyesinde Ücretsiz Expertiz Hizmetleri

Firmamız 1970 yılından beri kesintisiz olarak yapılan tüm ofis taşıma experlerini ücretsiz olarak gerçekleştirmektedir. Pratik ve güvenli taşıma hizmetlerinde öncü olan ve sektöründe büyük yatırımlar yapan LEVEL Nakliyat şirketi, tüm nakliye ve depolama hizmetlerinde ücretsiz experler yaparak süreci profesyonelce yürütmeyi başarmıştır. Güvenin ve kalitenin tek adresi olan şirketimiz ile sizlerde nakliye hizmetleriniz için bir keşif talebiniz olursa hemen firmamız ile iletişime geçebilirsiniz.

Ülkemizin hemen hemen tüm illerinde ofis nakliye hizmetleri ile ilgili talepler oluşmaktadır. Bu taleplere firmamız daima exper hizmeti vermektedir. Oluşabilecek tüm olumsuzlukların önüne geçerek hem net bir fiyatlandırma yapılıyor. Hem de taşımacılık işlemlerinde oluşabilecek aksaklıkların önüne geçiliyor.

Profesyonel Ofis Taşıma Hizmetlerinde Firmalarda Aranan 9 Özellikler

Profesyonel Ekip Güçlü Referanslar Tecrübe Ekip
Kurumsallık Hızlı Çözüm Güvenilirlik
Planlama Paketleme Hizmetleri Geniş Araç Filosu

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamar. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. 

İstanbul’un Tüm İlçelerinde Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak İstanbul’un tüm ilçelerinde ofis taşıma hizmeti sağlamaktayız.