Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis taşıma fiyatları araştırması yaparken, göz önünde bulundurmanız gereken unsurlar mevcuttur. Mesela seçeceğiniz ofis taşıma firması, size sadece fiyat bakımından uygun gelmemelidir. Fiyatın yanı sıra, o firmanın kalitesini de dikkate almalısınız. Yani işinde iyi olan bir firmayla iletişime geçmek, sizin yararınıza olacaktır. 

Bu kapsamda da size peşinen “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızı önermek isteriz. Hem en uygun fiyatlı ofis taşıma ve hem de en iyi hizmet kalitesini bizde bulacaksınız. 

Ofis Taşıma Fiyatları Ne Kadar?

“Level Nakliyat” ofis taşıma ücretleri bakımından siz değerli müşterilerine daima uygun seçenekler sunar. Firmamızın fiyat listesi şu şekildedir;

Ofis Taşıma Fiyatları Ofis Taşımacılığı Ücretleri  Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı
3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺

İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları Listesi

Ofis Taşıma Ücreti Nasıl Belirlenir?

Ofis taşıma ücretleri belirlerken, öncelikle ofis eşyalarınızın miktarına bakıyoruz. Yani aynı zamanda ofisin büyüklüğüne bakıyoruz da diyebiliriz. Bu durumda, ofisin kaç metrekare olduğu ve içerisinde ne yoğunlukta eşya bulunduğu çok önemlidir. Zaten uzman ekip arkadaşlarımız iş öncesinde adresinize gelerek ücretsiz ekspertiz hizmeti sağlamaktadır. Bu esnada, eşyalarınızın incelemesi gerçekleştirilerek sizin için bir fiyat listesi de çıkarılır. Sizlerin de bu fiyatlandırmayı uygun görmesi durumunda ofis taşımacılığı işlemlerimize başlarız. 

Ofis Taşıma Süreci Nasıl İlerler?

Ofis taşıma süreci, aşamalı olarak ilerlemelidir. Öncelikle sizlerin bu konuda en iyi firma seçimini yapmanız gerekir. Sonrasında, o firmanın uzman ekipleri ofisinize gelir ve eşyalarınızı inceler. Bu esnada sizin için bir ofis taşıma ücreti belirlemesi de yapılır. Ücret belirlemesinden sonra ise eşyalarınıza taşıma sigortası yapılır. Bu işlemlerin ardından, artık taşıma sürecine başlanır. 

Ofis eşyalarınızın her biri, özenle paketlenerek nakliyeye hazır hale getirilir. Paketlenen ofis eşyalarınız, firmanın asansörlü vinci ile aşağıda indirilerek nakliye aracına yüklenir. Sonrasında güvenli bir şekilde yeni adresinize ulaşım sağlanır. Eşyalarınız, yine aynı vinç asansörü ile yeni adresinize taşınır. Uzman personeller, paketlerinden çıkardıkları eşyalarınızı yerlerine koyarlar. Böylece süreç tamamlanmış olur. 

“LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak ofis ofis taşıma sürecini tam olarak bu şekilde ilerletiyoruz. 

Ofis Taşıma Süreci Hakkında En Çok Sorulan Sorular

Ofis Taşıma Ücretleri Her Firmada Aynı mıdır?

Hayır, bu tarz ücretlendirmeler firmadan firmaya değişir. Elbette ki siz de aldığınız hizmet kalitesine öncelik verip, buna göre de en uygun fiyatlı firma seçeneğine yönelmelisiniz. 

Ofis Taşıma İşlemi Ne Kadar Sürer?

Bu işlem, firmanın hızına bağlı olarak farklı sürelerde tamamlanabilir. Biz, “Level Nakliyat” olarak ofisinizi en geç 2 gün içerisinde tamamen taşımış oluyoruz. 

Ofis Eşyalarına Sigorta Yapıyor musunuz?

Elbette, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak daima sigortalı ofis nakliyesi hizmeti sağlamaktayız. 

Şehirlerarası Ofis Nakliyesi Yapıyor musunuz?

Evet, mesafe gözetmeksizin ülkemizin tüm bölgeleri dahilinde şehirlerarası ofis nakliyesi hizmeti sağlıyoruz. 

1956 Yılından Bu Yana Gelen Kurumsal Ofis Taşımacılığı Deneyimi

“LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak, kurumsal ofis taşımacılığı alanında tam 1956 yılından bu yana hizmet vermekteyiz. Bu süreç içerisinde ise çok büyük bir “memnun müşteri” kitlesi oluşturmayı başardık. İstanbul ofis taşıma şirketleri ve tüm Türkiye dahilinde, alanının en iyi firması olma yolunda daima olumlu adımlar attık. Siz de bu alanda firmamızı tercih ederek binlerce memnun müşterimiz arasındaki yerinizi alabilirsiniz. 

Profesyonel Ofis Taşımacılığı Firmasının Özellikleri 

  • Profesyonel ofis taşımacılığı yapan bir firmanın bünyesinde yer alan personellerin de profesyonel olması gerekir. 
  • Müşterine daima sigortalı ofis taşımacılık hizmeti sunması gerekir. 
  • İşlem esnasında kullanmış olduğu eşyalar ve cihazlar, daima temiz ve teknolojik yapıda olmalıdır. 
  • Firmanın müşteri memnuniyetine önem vermesi ve süreci de ona göre yönetmesi çok önemlidir. 
  • Profesyonel firmalar, ofis eşyası taşıma hizmetlerinde fiyatı da olabildiğince uygun tutarlar. Buna karşılık olarak verdileri hizmetin ise daima en iyi standartlar dahilinde olmasına önem gösterirler. 

İşte tüm bu özellikler ve çok daha fazlası, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızda mevcut. Siz de alanının öncüsü olan ofis nakliyesi firmamızdan hizmet alarak kolaylığı yaşayabilirsiniz. Yarım asrı aşkın süredir var olan firma deneyimimiz sayesinde bu alandaki en iyi tercihiniz olacağız.