Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi

Sizlere bu makalemizde Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi ile ilgili bilgiler iletiyor olacağız. Dünya üzerinde zaman hızla devam etmektedir. Zamanı durdurmak mümkün değildir. Bu yüzden yaptığınız veya yapacağınız her ne işlem olursa olsun zamana uydurmak zorundayız. Gün geçtikçe yeni şeyler ortaya çıkmaktadır. O zaman yapılan işlem ile şimdiki zamanda yapılan işlemler arasında farklar oluşmaktadır. Zamanı geri getirmemiz imkansızdır. Fakat önceden alınacak tedbirler ve yapılan işlemler zamanın geçmesinin tedirginliğini asla yaşamaz. Kurumsal taşımacılık hizmetleri de zamanla yarışan bir taşımacılık dalıdır. Zaman bu hizmet sektöründe çok önemlidir. Level Taşımacılık ve ailesi bu hizmet sürecinde çok dakiktirler. Her şeyi zamanında planlar ve uygularlar. Kurumsal dediğimizde işlem biraz daha ciddiyete binmektedir. Bir ev taşımacılığı basit gibi gözükse de bu da kendi çapında önemli bir hizmettir. Ama kurumsal bir şirketin ofis taşımacılığı işlemi geldiğinde burada çok hızlı, dikkatli ve planlı olmak gerekir. Hatta B planını bile yapmak önemlidir.

Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi Var mıdır?

Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi
Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi

Her şirket bir taşınma telaşına girebilir. Zamanı geldiğinde şartlar oluştuğunda bir noktadan başka bir noktaya nakliye söz konusu olabilir. Bu işlemler artık günümüzde klasikleşmiş bir hal almaya başlamıştır. Özellikle Ülkemizde kurulan plazalar ve bu plazalarda yer alan şirketler taşınma süreçlerini çok kısıtlı bir zamana koymak zorunda kalmaktadırlar.

Bir hafta sonu insanlar için bir tatil günü iken biz nakliyat şirketleri için bir taşına günü olarak algılamaktayız. Türkiye’de sayısız hizmetlere imza atan Level Taşımacılık kurumsal ofis taşıma hizmetlerini daima hafta sonlarına saklamıştır. Şirketlerin tercih ettiği en önemli iki gün diyebiliriz. Bu iki günlük süre içinde koca şirketi taşıttırmak zorunda kalan firmaları da görebiliyoruz. İşte bu noktada bu şirketleri pazartesi günü iş başı yapabilmeleri ve bu iki önemli günde sorun yaşamadan taşınabilmeleri için çok güvenilir nakliyat şirketlerine ihtiyaç vardır. Level Taşımacılık ailesi de bu zamana kadar almış olduğu tüm taşıma hizmetlerinde alnının akı ile çıkmıştır. Bu yüzden zaman bizler için çok önemli olduğu gibi Level Taşımacılık AİLESİ için bir bağdaştırmakdır.

Kurumsal ofis taşımacılığı hizmetlerinde firmamızın uyguladığı metodları, kullanmış olduğu ekipmanları, iş planını vb.. konuları detaylı bir şekilde analiz etmek isterseniz; http://www.www.ofistasimaciligi.com.tradresine giriş yapabilirsiniz. Detaylı bir şekilde bilgi almak isterseniz 444 65 02 nolu kurumsal hizmet numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi ile ilgili verdiğimiz bilgileri lütfen iyice inceleyiniz.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi
Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi
  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
  • Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi konusunu iyi kavramış bir firma olmalıdır.

İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti

Anadolu Yakası İlçeleri Avrupa Yakası İlçeleri
Kadıköy Beyoğlu
Üsküdar Beşiktaş
Maltepe Sarıyer
Ataşehir Şişli
Kartal Bakırköy
Pendik Eyüp
Tuzla Avcılar
Çekmeköy Bağcılar
Sancaktepe Güngören
Sultanbeyli Zeytinburnu

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

 

 

Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi
Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi
  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Ofis Taşımacılığında Zamanın Önemi kavramını çok iyi benimsemiş bir adresiz.