Türkiye’de profesyonel ofis taşımacılığı hizmetleri yürüten Level nakliyat, 2020 yılında kötü bir süpriz ile karşımıza çıkan ve dünyayı bir nevi ablukaya alan koronavirüs sebebi ile birçok tedbirler almak zorunda kalmıştır. Dünyanın genelinde ortaya çıkan bu virüse karşı devletimiz ile birlikte her konuda önlemler alarak ofis taşımacılığında koronavirüs tedbirleri ile sizlere birçok konuda bilgi vereceğiz
Temiz Hijyenik Ortamda Ofis Taşımacılığı
Türkiye’nin güvenilir ofis taşıma şirketi olan Level nakliyat ile 1956 yılından beri sizlere kaliteli hizmetler sunmaktayız. Firmamız taşımacılık süreçlerinde özellikle son 1 ay içinde yoğun bir tedbirler almıştır. Şirketimiz virüse karşı tüm müşterilerine gerekli açıklamaları yaparak bu konuda rahat olmalarını bildirmiştir. Ofis taşıma süreçlerinde firmamız yapmış almış olduğu önlemler dışında müşterilerine de aynı şekilde bu önlemleri iletmiştir. Ofis Taşımacılığında KoronaVirüs Tedbirleri konusuna da çok dikkat ediyoruz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşımacılığında KoronaVirüs Tedbirleri Nelerdir?
- Özellikle el hijyenine dikkat edilmeli, eller iyice temizlenmeden azığa, buruna ya da göze temas edilmemelidir. Eller, düzenlik aralıklarla su ve sabunla en az 20 saniye sürecek şekilde yıkanmalıdır.
- Kapı kolları ve masa yüzeyleri gibi sık temas edilen alanların hijyenine ayrıca dikkat edilmelidir.
- Kağıt mendiller, yalnızca bir kez kullanılmalıdır.
- Hapşırırken veya öksürürken ağız ve burun mendille kapatılmalı, mendil yoksa dirseğin iç kısmı ile kapatılmalıdır.
- Mümkün olduğunca kapalı ve kalabalık alanlardan kaçınılmalı ve yaşanan kapalı alanlar sık sık havalandırılmalıdır.
- Bağışıklık sitemini güçlendirmek için sağlıklı ve dengeli beslenmeye dikkat edilmeli, çiğ ya da iyi pişirilmemiş hayvansal gıdaların tüketiminden kaçınılmalıdır.
- Son 14 gün içinde enfeksiyonun görüldüğü ülkelerden birinden gelindiyse, öksürük, ateş, nefes alma zorluğu gibi bulgular varsa cerrahi maske takılarak en yakın sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır. İşte tüm bunlar, Ofis Taşımacılığında KoronaVirüs Tedbirleri arasındadır.
Ofisinizi Hijyenik Ortamlarda Taşımaktayız
Şirketimiz yukarıda bulunan tüm maddeleri hem kendi personellerinde hem de üst yetkililerde uygulayarak birçok insana örnek olmuştur. Bünyesinde bulunan personelleri ile büyük bir dayanışma içerisinde sağlıklı bir ortamda taşıma hizmetlerini gerçekleştirmektedir. Ofis taşımacılığında koronavirüs tedbirleri ile ilgili olarak her konuda bilgi alışverişinde kurumsal web adresimizden alabilirsiniz. Şirketimizi sosyal medya ağlarından biri olan Instagram sayfamızdan da takip edebilirsiniz. Ofis Taşımacılığında KoronaVirüs Tedbirleri konusuna dikkat eden firmamızı gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.