Ofis Taşımacılığı Nedir : Türkiye’de son yıllarda popülerlik kazanan evden eve nakliyat hizmetlerinden sonra ofis taşımacılığı hizmetleri de popülerlik kazanmıştır. Ofis taşımacılığı nedir sorusunu sorar gibisiniz. Aslında genel anlamı kendi kendini ifade etmektedir. Bir yerden başka bir yere kurumsal şirketlerin taşınma faaliyetleridir
Peki Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılmaktadır?
Ofis taşımacılığı son 20 yıl içinde büyük bir sükse kazanarak sektörümüze girmiştir. Profesyonel taşımacılık şirketlerine önemli bir bölümü bu hizmeti sağlamaya çalışmıştır. Tabi herkes bu hizmete girdi diye herkes bu hizmeti en iyi şekilde sağlıyor anlamı gelmesin akıllara!
Level Taşımacılık; ofis taşıma hizmetlerinde profesyonelliği olan bir nakliyat şirketidir. 1970 yılından beri yoğun bir şekilde şirketlere taşıma hizmetleri sağlamaktadır. Kuruluşundan bu yana nakliyat hizmetlerine büyük önem veren firmamız; özellikle kurumsal şirketler ile bağlantısını sağlayan ofis taşımacılığı hizmetleri için yoğun bir mesai harcamaktadır.
Ofis Taşımacılığı ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşımacılığı Nedir? Ofis Taşımacılığı Hizmetlerinde Neler Vardır?
ofis taşımacılığı süreçlerinde birçok firma farklı metotlar uygulamaktadır. Fakat en iyi organizasyonu yapan firmalardan biri hiç şüphe yok ki Level Taşımacılık firmasıdır. Yılların vermiş olduğu tecrübe ve kalite ile sektöründe en iyi taşıma şirketi olmuştur. Bu bağlamda hizmetlerinizden biri olan ofis taşımacılığı hizmetlerini firmamızdan tedarik etmeniz sizlerin rahat bir taşınma hizmeti almanız anlamına gelmektedir.
Başarılı bir hizmet anlayışı ile yola çıkan firmamız; ofis taşımacılığı süreçlerinde her türlü nakliye faaliyetlerinde destek vermektedir. Profesyonel ekibi ve geniş araç filosu ile hızlı ve güvenli bir şekilde hizmetlerini gerçekleştirmektedir. Ayrıca taşıma hizmetlerinde ek olarak gerekli tüm eşyalarınızı sigortalatarak nakliyat faaliyetlerinde oluşabilecek tüm sıkıntıların önüne geçmektedir.
Firmamızı tercih etmenizde en büyük sebeplerini şu şekilde sıralayabiliriz;
- Tüm hizmetlerinde profesyonel bir iş çıkarması
- Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutması
- Yüksek referans kalitesine sahip olması
- Her türlü nakliyat organizasyonuna yetecek araç ve personel bulundurması
- Hizmetini doğru ve düzgün bir şekilde yapması
Yukarıda belirtilen tüm özelliklere sahip olan firmamız ile ofis taşıma hizmetlerini ana sayfamızdan da takip edebilirsiniz. Ayrıca facebook ve instagram sayfalarımızdan da firmamızı takip edebilirsiniz. Dilediğiniz ofis taşımacılığı nedir soruları ile ilgili firmamızın iletişim adresinizden bizlere ulaşabilir ve sorularınıza cevap alabilirsiniz.
Ofis Taşımacılığı Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- Ofis Taşımacılığı Nedir sorusuna yanıt verebilecek bir firma olmalıdır.
İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşımacılığı Hizmeti
Anadolu Yakası İlçeleri | Avrupa Yakası İlçeleri |
Kadıköy | Beyoğlu |
Üsküdar | Beşiktaş |
Maltepe | Sarıyer |
Ataşehir | Şişli |
Kartal | Bakırköy |
Pendik | Eyüp |
Tuzla | Avcılar |
Çekmeköy | Bağcılar |
Sancaktepe | Güngören |
Sultanbeyli | Zeytinburnu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.