Kurumsal Şirket Taşıma Hizmetleri

Kurumsal şirket taşıma hizmetleri, Level Nakliyat firmamızca sağlanmaktadır. Firmamız, sizlere sağladığı tüm hizmetlerin hep en iyi kalitede olmasını ister. Ayrıca Kurumsal Şirket Taşıma Hizmetleri sektöründe, Level Taşımacılık şirketi olarak 1956 yılından bu yana sektöründe her zaman kaliteli hizmet vermeye çalışmaktadır. İstanbul’un en güzide semtlerinden biri olan Maltepe bölgesinde hizmetlerini sürdüren şirketimiz ile yapacağınız tüm ortak çalışmalar ile nakliye süreçlerinizi rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Ofis Taşıma Süreçlerinde Neler Yapılmaktadır?

Şirket taşımacılığı hizmetlerinin diğer bir adı olan ofis taşıma süreçlerinde firmamız gerekli ön inceleme işlemleri için ücretiz ekspertiz hizmeti vermektedir. Aynı zamanda yapılan inceleme sonucunda taşınacak ofis malzemeleriniz ayrıntılı bakıldıktan sonra gerekli fiyat teklif çalışması yapılmaktadır. Firmamız yapmış olduğu teklif sonucunda hizmet sürecinde onay verdiğiniz taktirde gerekli sözleşme vb. evrak üzeri işlemler bitirildikten sonra operasyon sürecine geçilmektedir.

İstanbul’un en büyük ofis taşıma şirketi olmamız, bir taraftan da tüm binaların taşınma şartlarını iyi bilmemizi de sağlamaktadır.

Referanslı bir nakliye firması ile yapacağınız çalışmada işi firmaya bırakmanız sizler için rahatlayıcı bir durumdur. Bundan dolayı Level Taşımacılık firması, ofis taşıma süreçleri ile ilgili sizlere ayrıntılı bir bilgi verdikten sonra gerekli işlemlere geçmektedir. Profesyonel ekibimiz her türlü mobilya söküm takım vb işlemleri rahatlıkla gerçekleştirmektedir. Aynı zamanda 1956 Yılından beri sektöründe en iyi olan şirketimiz ile istediğiniz her türlü bilgi alışverişini paylaşabilirsiniz.

Türkiye’nin her tarafına hizmet veren firmamızın taşımacılık süreçlerinde yapmış olduğu paketleme süreçlerini https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresinden de takip edebilirsiniz. Bununla birlikte yılların emeğini en iyi şekilde sizlere sunan firmamız birçok nakliye firmasına üstünlük sağlamıştır. Sektöründe asla sorun yaşamayacağınız ender nakliye firmalarından biridir diyebiliriz.

İstanbul ofis taşımacılığı hizmetlerinde özellikle sigorta hizmetlerindeki hassasiyetinizden dolayı şirketimize her konuda sorularınız olabilir. Çünkü firmamız yıllardan beri tüm sigorta hizmetlerini kendi bünyesinde gerçekleştirilmektedir. Taşınma süreçlerinde sigortanın neyi nasıl kapsadığını çok iyi bir şekilde bilgi alabilirsiniz. Yılların deneyimi de olsak riski en az seviyeye indirmek için gerekli sigorta işlemlerini yaparız. Ayrıca 1956 yılından beri taşıma hizmetlerinde sigorta üzerinde önemli çalışmalar yapmaktayız.

Firmamızın paketleme hizmetleri ile ilgili incelemelerini paketleme linkine tıklayarak bakabilir ve inceleyebilirsiniz.

Kurumsal Şirket Taşıma Hizmetleri Ücreti

Kurumsal Şirket Taşıma Hizmetleri Ücreti aşağıdaki gibidir;

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?

  • İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
  • Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
  • Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
  • Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
  • Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
  • Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
  • Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. 

En İyi Kurumsal Şirket Taşıma Hizmetleri Firması Hangidir?

En İyi Kurumsal Şirket Taşıma Hizmetleri Firması LEVEL Nakliyat firmasıdır.