Kurumsal ofis taşımacılığı işlemi, özellikle de bu alanda iyi bir hizmet almak isteyen firmaların birincil tercihidir. Adres değişikliğine giden firmalar, ofis eşyalarının taşınması amacıyla kurumsal hizmetler sunan ofis taşıma firmalarına yönelirler. Bu sayede, süreç kendileri açısından hem daha hızlı ve hem de daha güvenli şekilde gelişir. “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızın, bu alandaki en iyi tercihiniz olacağını özellikle belirtmek isteriz.
Kurumsal Ofis Taşımacılığı Yapan Şirketler
Kurumsal ofis taşımacılığı yapan şirketler hangileridir diye araştırma yapsanız, bu konuda karşınıza çok sayıda firma çıkacaktır. Ancak o firmaların hepsinin de güvenilir olmadıklarını belirtmek isteriz. Zira birçok firma, kurumsallık olgusunu sadece sözde sağlıyor. İş icraat geldiğinde ise müşterilerin memnuniyetini sağlamayı başaramama durumları net şekilde kendini göstermektedir. Siz de para ödeyip hizmet alacağınız bu süreçte, tercihinizi gerçek anlamda kurumsal olan bir firmadan yana kullanmalısınız.
“Level Nakliyat” firmamız, kurumsallık konusunda kendisini fazlasıyla kanıtlamıştır. Firmamızla iletişime geçerek ofis taşımacılığı hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Kurumsal Ofis Taşımacılığı Ücreti
“Level Nakliyat” firması olarak belirlemiş olduğumuz kurumsal ofis taşımacılığı ücreti aşağıdaki gibidir.
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
İstanbul Kurumsal Ofis Taşımacılığı
Konu kurumsal ofis taşımacılığı olunca, İstanbul hemen ön plana çıkmaktadır. Ofis yoğunluğu ve sayısının en yüksek oranda olduğu bu ilimiz, aynı zamanda ofis değişikliği oranında da üst sıradadır. Çeşitli sebeplerden ötürü ofis adreslerini değiştirmek isteyen firmalar ise bu konuda güvenilir bir nakliye firmasından yardım almak isteriz.
İstanbul kurumsal ofis taşımacılığı için “Level Nakliyat” firmamızı aramanız ve bizden hizmet almanız, sizin açınızdan son derece doğru bir tercih olacaktır.
Sigortalı Kurumsal Ofis Taşımacılığı
“Level Nakliyat” firması olarak, tüm müşterilerimize sigortalı kurumsal ofis taşımacılığı hizmeti sağlıyoruz. Bu da olası tüm maddi yönlü hasarlardan etkilenmeyeceğiniz anlamına geliyor. Ofis eşyalarınızın taşınması sürecinde eğer ki herhangi bir hasar oluşursa, bunun zararından asla etkilenmezsiniz. O an yaşanan maddi kaybın tamamı, sigorta şirketi tarafından kısa süre içerisinde tarafınıza aktarılır.
Sigortalı ofis nakliyesi sürecinden önce, uzman ekiplerimiz adresinize gelerek inceleme yaparlar. Hatta o esnada sizlere ücretsiz ekspertiz hizmeti de sunulmuş olur. Böylece tarafınıza hem kurumsal ofis taşıma ücreti bilgisi verilir, hem de eşyalarınızın sigortalama işlemi gerçekleşir. Detaylı bilgi ve hizmet talebi için bize sabit telefonlarımızdan veya da instagram adresimiz üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz.
Kurumsal Ofis Taşımacılığı Süreci
“LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak, süreç yönetimi konusunda da oldukça başarılıyız. Ofis eşyalarınızı taşımak için öncelikle sizlerle bir ön görüşme saplıyoruz. Bu esnada, hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi edinmeniz de mümkün oluyor. Sonrasında, ekiplerimiz ofisinize gelerek eşyalarınızı inceliyor. Eşyalarınızın miktarı ve yoğunluğuna göre de bir ofis taşıma fiyatı belirlenip tarafınıza iletilmektedir. Sizlerin de bunu kabul etmesi durumunda, eşyalarınız sigortalanır ve süreç başlar.
Uzman nakliye ekiplerimiz, ofis eşyalarınızı özenle paketleyerek yük asansör vincimize yerleştirir. Sonrasında da eşyalarınız yavaşça aşağıya indirilip yük aracına dizilir. Tüm eşyaların yüklemesi bittikten sonra yeni adresinize doğru yola çıkarız. Eşyalar bu sefer de yukarı çıkartılıp yeni ofisinize sırayla dizilir. Paketlerinden çıkartılıp ilgili kısımlara yerleştirildikten sonra da süreç tamamlanmış olur.
Kurumsal Ofis Taşımacılığı Konusunda Sizlerden Gelen Sorular
İstanbul İçi Ofis Taşımacılığı Ne Kadar Zaman Alır?
Uzman firma personellerimiz taşımacılık işlemlerini en hızlı şekilde sürdürmektedir. En fazla 2 gün içerisinde tüm işlemi tamamlamaktayız.
Ofis Taşıma Hizmetiniz Sadece İstanbul İçin mi Geçerli?
“LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firması olarak İstanbul başta olmak üzere tüm Türkiye genelinde profesyonel ofis taşımacılığı hizmeti vermekteyiz. Hatta dilerseniz, firmamıza şehirlerarası ofis taşıma talebinde de bulunabilirsiniz.
Ofis Eşyalarına Sigorta Yapıyor musunuz?
Evet, firma prosedürümüz gereği müşterilerimizin tüm ofis eşyalarına sigorta yapıyoruz. Böylece olası herhangi bir maddi hasarın tamamı, sigorta şirketi tarafından ödeniyor. Yani sizi güvence altına alıyoruz.
Ofis Taşıma Maliyeti Nasıl Hesaplanır?
Ofis taşıma maliyeti hesaplama konusunda iki önemli kriter mevcuttur. Bunlardan en önemlisi, ofis eşyalarının miktarıdır. İkincisi ise sizlerin firmamızdan bulunacağı diğer ekstra taleplerdir. Eşya yoğunluğunuz ve özel talepleriniz doğrultusunda bir fiyatlandırma yapılarak tarafınıza sunulmaktadır.