Herkesin bildiği gibi ofislerde ofis taşımacılığında evrakların kolilenmesi ve etiketlenmesi çok büyük önem arz etmektedir. Bazı firmalar evrakları kolilemek ile uğraşmıyor. Fakat bu son derece yanlış bir yöntemdir. Çünkü evraklar kaybolma ihtimali en yüksek olan eşya tipidir.
Ofis Taşımacılığında Kolilere Konulmuş Evrakların Etiketlenmesi
Bizim ofis taşımacılığında en çok dikkat ettiğimiz nokta evrakların kolilere yerleştirilmesidir. Ancak evrakları kolilere koymakla iş bitmiyor. Evrakların gruplara bölünmesi ve ayrı ayrı paketlenmesi gerekiyor. Ayrıca ayrı ayrı paketlenen bu evrakların ne olduğunu etiket ile de belirtmek gerekiyor. Level Nakliyat evrakların birbirine karışmaması ve kaybolmaması için bu yöntemleri kullanmaktadır. Müşterilerimizde kullandığımız bu yöntemi çok beğeniyorlar. Sizlerde hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi edinmek için İnstagram sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Level Nakliyat olarak biz, ofis taşımacılığı için bize başvuran müşterilerimizin ilk önce evrakları ile ilgileniyoruz. Evraklar bir şirket için en önemli şeydir. Bizde bir nakliyat şirketi olarak birçok evrak ile işlerimizi düzenliyoruz ve kontrol ediyoruz. Bu sebeple de bir ofisteki evrakların kaybolması çok ciddi bir sorundur. Aslında biz böyle bir sorunun ortaya çıkmasını engelliyoruz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşımacılığında Evrakların Kolilenmesi ve Etiketlenmesi Ne Kadar Önemli?
Diğer firmaları bilmiyoruz ancak bize göre taşıma hizmetlerinde kolileme yapmaktan daha önemli bir şey yoktur. Çünkü eşyaları kolilere yerleştirmek taşıma faaliyetlerini kolay ve güvenli hale getiriyor. Özellikle de kaybolmaya müsait küçük eşyalar ve evrakların mutlaka ama mutlaka paketlenmesi gerekmektedir. Ofis taşımacılığında evrakların kolilenmesi bile tek başına yeterli değildir. Her kolinin üzerine gerekli etiketlerinde yapıştırılması gerekiyor.
Ofis taşımacılığı sırasında eşyaların taşınması oldukça stresli ve zahmetli bir süreçtir. Bu süreçte en önemli adımlardan biri, eşyaların doğru bir şekilde paketlenmesidir.
Eşyaların taşınması sırasında oluşabilecek hasarların en aza indirilmesi için, eşyaların doğru şekilde paketlenmesi son derece önemlidir.
Bu nedenle, ofis taşımacılığında eşyaları kolilemek ne kadar önemli, detaylıca inceleyelim.
Eşyaların kolilenmesi, taşınma sürecindeki en önemli adımlardan biridir. Eşyaların doğru şekilde paketlenmesi, taşınırken oluşabilecek hasarların en aza indirilmesini sağlar. Eşyaların doğru şekilde paketlenmesi ayrıca taşınma sürecinde daha az yer kaplamasını da sağlayacaktır. Bu da taşıma maliyetlerinin düşmesine yardımcı olacaktır.
Kolileme Esnasında Doğru Malzemelerin Kullanılması
Ofis taşımacılığında eşyaların doğru şekilde kolilenmesi için, doğru malzemelerin kullanılması son derece önemlidir. Özellikle kırılacak ve hassas eşyaların doğru şekilde paketlenmesi son derece önemlidir. Bu nedenle, kaliteli ambalaj malzemeleri kullanılması gerekmektedir.
Eşyaların paketlenmesi sırasında, doğru şekilde etiketlenmesi de önemlidir. Her kutunun üzerine hangi odadan hangi eşyanın olduğu yazılmalıdır. Bu, taşınma sürecinde eşyaların nereye yerleştirileceğini belirlemekte yardımcı olacaktır.
Paketleme Süresinde Hasarların En Aza İndirilmesi
Eşyaların doğru şekilde paketlenmesi, taşıma sırasında oluşabilecek hasarların en aza indirilmesine yardımcı olacaktır. Bu süreçte hasarlı eşyaların değiştirilmesi veya tamir edilmesi gibi ekstra maliyetlere neden olabilir. Bu nedenle, ofis taşımacılığı sırasında eşyaların doğru şekilde paketlenmesi son derece önemlidir.
Ofis Taşımacılığında Evrakların Güvenli Bir Şekilde Taşınması Nasıl Yapılır?
Ofislerdeki masa ve sandalye gibi eşyaların taşınması çok zor değildir. Ancak evrak ve elektronik eşyaların taşıması yapılırken çok dikkat edilmesi gerekir. Bir nakliyat firması için en önemli şey evraklar ve elektronik eşyaların taşınmasıdır.
Çünkü bu tip eşyaları güvenli bir şekilde taşımak kolay değildir. Biz Level Nakliyat olarak sahip olduğumuz tecrübe ve iş disiplini sayesinde evrakları güvenli bir şekilde taşıyabiliyoruz.
Bunun için şunlara dikkat ediyoruz;
- Evrakları gruplara ayırıyoruz,
- Grupladığımız evrakları ayrı ayrı kolilere yerleştiriyoruz,
- Kolilerin üzerlerine gerekli etiketleri yapıştırıyoruz.
- Ofis taşımacılığında evrakların kolilenmesi ve etiketlenmesi konusunda hassas davranmak.
Böylelikle evraklarınızın taşımasını güvenli bir şekilde yapabiliyoruz. Bir taraftan kendi işimizi kolaylaştırırken bir taraftan da müşteri memnuniyetini sağlamış oluyoruz.
Ofis Taşımacılığında Elektronik Eşyaların Taşınması
Ofislerde evraklar ile birlikte elektronik eşyalarda çok değerlidir. Bunların maddi değerleri olduğu gibi içerisindeki bilgiler nedeniyle iş açısından da değeri büyüktür. Bu yüzden de ofisini taşıtmak isteyen bir kişi elektronik eşyalarına asla zarar gelmesini istemez. Zaten biz özel olarak bilgisayar taşımacılığı bile yapıyoruz. Bilgisayar ve diğer elektronik eşyalarını güvenli bir şekilde taşıtmak isteyen müşterilerimiz bizimle iletişim kuruyorlar.
Ofis taşımacılığında evrakların kolilenmesi ve etiketlenmesi ofislerin eşya transferi aşamasında oldukça önemlidir.