İş yeri daha çok olan bölgelerde her zaman bir taşınma söz konusudur. Küçük gelen ofisleri değiştirme ya da depo tutularak bazı eşyaların o kısımlara taşınması sık sık görünebilen durumlardır. Dolayısı İkitelli Ofis Taşımacılığı ile sizlerde bu aralıklarda Kavacık ofis taşıma konusuna hizmet almak isterseniz nelere dikkat etmeniz gerektiğini yazımızdan öğreniş olacaksınız.
1970 yılından beri İkitelli bölgesinde profesyonel ofis taşıma hizmetleri sunmaktayız. Özellikle bu bölgede yılların verilmiş emeğine karşılık sayısız referanslar kazanmışız. Bu konuda sizlerde şirketimiz ile ortak çalışmalarda bulunabilirsiniz. Dünyanın hemen hemen her yerinde firmamız global şirketler tarafından tanınmaktadır.
İkitelli ofis taşımacılığı için randevu aldığınızda ilk olarak ofisinizin ziyaret edilmesini ve taşınacakların gözlemlenmesini sağlamış olacaksınız. Adla telefonda fiyat verip gün verenlere itimat etmeyiniz. O gün gelip sizlerde her şey hazırken, firmanın gelmesinden ne kadar emin olabilirsiniz ki?
İkitelli Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Bizden Sorulur!
Türkiye’de ofis taşıma hizmetlerinde özellikle son 10 yıl içinde büyük bir tırmanış yapan firmamız, günümüz taşımacılık sektöründe en iyi ofis taşıma şirketi olmuştur. Level Taşımacılık ailesi olarak özellikle Avrupa yakasının tamamında gerçekleştirerek göstermiştir. İkitelli bölgesinde ofis nakliye hizmetlerinde tüm taşımacılık faaliyetlerini sigortalı olarak gerçekleştirmektedir. Yapılan tüm nakliye süreçlerinde firmamız her zaman müşteri memnuniyetini sağlamaya çalışmıştır. İkitelli bölgesinde ofis nakliye hizmetlerinde özellikle fabrika taşıma hizmetlerinde her zaman bulunmuştur. Fabrika bölgesinde taşımacılık hizmetlerinde hem ofis taşım hem de ağır malzemelerin nakliyesinde de bulunmuştur.
Daha programlı olarak bir firma olarak çalışmak ofis taşımanın en önemli noktalarından biri olacaktır. Level Taşımacılık Kavacık nakliyat firması ile sizlerde çalışabilirsiniz. Kaliteli bir nakliye firması olduğunu görün rahatlığı ile söyleyebiliriz. https://www.www.ofistasimaciligi.com.tr adresinden ulaşım sağlayarak bilgilere giriş yapın ve istediğiniz zaman görüşme sağlayarak keşif sonrası ayrıntıları konuşmaya başlayın deriz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- İkitelli Ofis Taşımacılığı konusunda en iyi tercihiniz olacaktır.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. İkitelli Ofis Taşımacılığı konusunda en iyi adres biziz. Bizi instagram hesabımızdan takip edebilirsiniz.