Uluslararası ofis taşımacılığı, günümüz dünyasının en sık şekilde artış gösteren işlemleri arasındadır. Firmalar, çeşitli sebeplerden ötürü adres değişikliği yapmakta ve ofislerini de yeni adreslerine taşımaktadır. Elbette ki bu işlem, ülkeler arası da olabilmektedir. Bu durumda ise uluslararası ofis taşıma şirketleri arasından en kaliteli olanı ile iyi bir iş süreci gerçekleştirmeniz gerekmektedir. İşte böylesine önemli bir süreç dahilindeki en iyi tercihiniz ise “LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” olacaktır.
Uluslararası Ofis Taşıma Şirketleri
Uluslararası ofis şirketleri, böylesine önemli bir ihtiyacınızda başvurabileceğiniz adreslerdir. Zaten bir ülkeden başka bir ülkeye gerçekleştirilecek olan ofis taşıma işlemi de ancak bu alanda hizmet veren bir firmaya yaptırılabilir. Siz de yine iyi bir sektör araştırması yaparak en kaliteli ve en uygun fiyatlı firmayı seçmelisiniz. Bu alanda seçeceğiniz firma ne kadar iyi olursa, alacağınız hizmetin kalitesi de o kadar yüksek olacaktır. “LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” firmamız ise gerek hizmet kalitesi ve gerekse uygun fiyat avantajları ile sizlerin memnuniyetini sağlayacaktır. Firmamızla iletişime geçerek ilgili hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Uluslararası Nakliyat Şirketleri
Son zamanlarda tüm dünya genelinde artan ofis firmalarının sayısı, bu firmaların uluslararası olacak şekilde adres değiştirmesine de vesile oluyor demiştik. Tabii aynı zamanda bu, uluslararası nakliyat şirketleri sayısında da önemli bir artışın yaşanmasına da vesile olmaktadır. Bu alanda sayıları artan taşıma şirketleri, size daima kendilerince teklifler sunar. Ancak siz, anlık kararlar vermek yerine detaylı bir araştırma yaparak firmaları analiz etmelisiniz. Zira uluslararası ofis taşımacılığı, oldukça zor ve meşakkatli bir konudur. Bu konu dahilinde seçeceğiniz firmanın ise size en iyi hizmeti sunması gerekir.
“LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” firmamız, taşıma ve ofis nakliyesi konusunda tam 50 yılı aşkın bir deneyime sahip. Elbette ki sizlere de iyi ve kaliteli bir hizmet sunmayı öncelikliği hedefimiz haline getiriyoruz. Siz de bu konuda firmamızı tercih ederek binlerce memnun müşterimiz arasındaki yerinizi alabilirsiniz.
ULUSLARARASI Ofis Taşımacılığı Fiyatları
Ofis Taşıma Ücretleri | Ofisten Ofise Taşıma Fiyatları | Asansörlü Ofis Taşıma Fiyatları |
---|---|---|
1 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı | 7.000 – 9.000 € | + 3400 € |
2 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı | 11.000 – 15.600 € | + 4600 € |
3 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı | 14.600 – 22.500 € | + 5600 € |
4 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı | 22.500 – 28.500 € | + 6800 € |
5 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı | 32.500 – 38.600 € | + 7900 € |
+5 Odalı Ofis Taşıma Fiyatı | 38.000 € ve Üzeri | TEKLİF AL |
Profesyonel Ofis Taşımacılığı Yapan Firmaların Özellikleri
Profesyonel ofis taşımacılığı yapan firmaların özellikleri şu şekilde sıralanabilir;
- Öncelikleri daima kaliteli hizmet sunmaktır.
- Ofis taşımacılığı işini programlı bir süreç dahilinde değerlendirirler.
- Tüm iş aşamalarında sizi sıklıkla bilgilendirerek aklınızdaki soru işaretlerini de cevaba kavuştururlar.
- Ücretsiz şekilde ekspertiz hizmeti sunarlar.
- Eşyalarınıza sigorta yaparak herhangi bir hasar durumuna karşılık sizi maddi güvenceye alırlar.
- Fiyat ve performans açısından yapacağınız en iyi tercih niteliğini taşırlar.
- Kullandıkları ekipmanlar ve malzemeler daima temiz ve daima son teknolojik olur.
- Firma bünyesinde daima profesyonel çalışma ekipleri görev alır.
Sigortalı Ofis Taşımacılığı
Ülkeden ülkeye hizmet veren ofis taşıma şirketleri, aynı zamanda müşterilerini de her bakımdan güvence altına almalıdır. Sonuçta her ne kadar dikkat edilip önlem alınsa bile, ofis eşyalarının taşınması işleminde bazı sorunlar yaşanabilir. Mesela ofis eşyalarından herhangi birisine zarar gelip bu durumda da maddi bir hasar oluşabilir. İşte yaşanacak bu ve benzeri sorunlar, müşteriler için maddi kayıp anlamına gelmektedir.
Ancak biz, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşımacılığı” firması olarak bu sorunların tamamının önüne geçiyoruz. Taşıma işlemi öncesinde tüm ofis eşyalarınıza sigorta yaparak sizleri güvence altına alıyoruz. Siz de firmamızın bu özel hizmeti sayesinde oluşabilecek maddi hasarlardan hiçbir şekilde etkilenmiyorsunuz. Üstelik ofis eşyalarınızın zarar görme ihtimalinde uğrayacağınız maddi zarar ise sigorta şirketimiz tarafından en kısa sürede karşılanmaktadır. Profesyonel ofis taşımacılığı hizmetlerimizden faydalanmak için bizi hemen en kısa sürede arayabilirsiniz. Ayrıca instagram adresimizden de bize ulaşmanız mümkündür.
Sizlerden Gelen Sorular
Uluslararası Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Uluslararası ofis taşımacılığı ücreti 7 bin Euro’dan başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Uluslararası Ofis Taşımacılığı Hizmetinde Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.