Ofisimizi Taşımak İstiyoruz diyenler, direkt olarak Level Nakliyat firmamıza ulaşmaktadır. 1970 Yılında çıktığımız bu yolda günümüze kadar sürdürmüş olduğumuz sistem ile başarılı hizmetlere imza atan bir ofis taşıma şirketi ile yürümeye ne dersiniz? Ofisimizi taşımak istiyoruz dediğinizi duyar gibiyiz. Profesyonel bir ofis taşıma şirketi ile hareket etmeniz gerekmiyor mu? Bu konuda kendini çok iyi bir şekilde geliştiren nakliyat şirketleri olduğunu unutmayın.
Ofisimizi Taşımak İstiyoruz Talaplerinin En İyi Karşılığı Biziz!
Profesyonel ve güvenilir bir nakliyat şirketi olan Level Taşımacılık, siz değerli iş ortaklarımıza kaliteli ve güvenli taşımacılık hizmetleri sunmaktadır. Her zaman sizlere en iyi şekilde hizmet veren firmamız, profesyonel ekibi ile sayısız başarılara imza attığı gibi siz değerli iş ortaklarımıza da aynı sistemde hizmet verebiliriz.
Şirket, ofis taşıma hizmetlerinde firmamız özel taşımacılık hizmetleri sergilemektedir. Ekibimizin ve araç genişliğimizden dolayı rahatlıkla istediğimiz ofis tiplerini taşıyabiliyoruz. Siz yeter ki biz ofisimizi taşıtmak istiyoruz. Bu konuda size hızlı, güvenli ve kaliteli bir hizmet sunarız. Firmamız ofis taşımacılığı süreçlerinde sizlere her konuda gerekli profesyonel desteği sunmaktadır. Uzman kadromuz ile tüm ofis malzemelerinizi ayrıntılı bir şekilde paketleyerek yeni ofisinize taşımaktadır. Dünyanın en güvenilir taşıma şirketi olan firmamıza her konuda güvenebilirsiniz.
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
1970’Ten Beri Ofis Taşımacılığı
Deneyimin ve kalitenin olduğu yer olan şirketimiz ofis taşımacılığı hizmetlerine 1970 yılında başlamış olup günümüze kadar bu hizmetleri sürdürmektedir. Ofis taşımacılığı alanında ne kadar profesyonel olduğumuzu internet adresimiz olan https://www.www.ofistasimaciligi.com.tr adresinde resimlerden ve referanslarımızdan görebilirsiniz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Ofisimizi Taşımak İstiyoruz taleplerinizin en iyi karşılığı olacaktır.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Ofisimizi Taşımak İstiyoruz taleplerinin en iyi karşılığıyız. Bize instagram adresimizden de ulaşabilirsiniz.