Ofis Taşırken Nelere Dikkat Etmeliyiz

Türkiye’de ofisinizi taşırken en önemli konulardan biri şudur; ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz. Bu soruya cevap bulmak için yoğun mesai harcamaktayız. İstanbul bölgesel olarak yüz binlerce şirketi barındırmaktadır. Doğal olarak bu şirketlerin genel merkezlerinin bulunduğu yerler ortaya çıkmaktadır. Tabi zamanla eski yerlerinden yeni yerlerine taşınma süreçleri de gerçekleşmektedir. İşte bu noktada ofislerini taşıyacak şirketlerin taşınma telaşından dolayı dikkatli bir şekilde karar vererek ofislerini taşıttırmaları gerekmektedir. Profesyonel nakliyat şirketi olarak birçok araştırma yaparken dikkat etmeniz gerekenler şunlardır;

Pe ki Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Öncelikle bir nakliyat şirketi belirlerken bu firmanın araç filosu ve sigortalı personel sayılarına dikkat etmeliyiz. Eksik bir durumda oluşabilecek ofis taşıma süreçlerinde hızlı çözümleme bulmak zor olacaktır. Taşınma süreçlerinde profesyonel bir şekilde expertiz yapabilen firmalar ile hareket etmek doğru bir karar olacaktır. Anlaşma yapıldığında söz uçar yazı kalır atasözünü dikkate alarak her maddeyi detaylı bir şekilde kağıda yani sözleşmeye dökülmesi gerekmektedir. Bu her iki taraf içinde yararlı bir durumdur. Ayrıca profesyonel bir nakliye firması ile yapacağınız sözleşmeye ek olarak sigorta poliçenizi de almayı unutmayınız. Bu poliçenin kapsadığı bilgileri de ayrıntılı bir şekilde incelemenizde fayda vardır.

Ofis Taşımacılığı Sorunları Nelerdir
Ofis Taşımacılığı Sorunları Nelerdir

Diğer bir husus ise özellikle dikkat edilmesi gereken çalışan personellerin İSG ve SSK lı bir şekilde nakliye süreçlerinde çalışması şartıdır. Bu şart çok önemlidir. Nakliye firmalarının bir çoğu bu konuda hatalı davranmaktadır. Ofis taşırken nelere dikkat etmeliyiz sorusu ile ilgili özellikle taşımacılık hizmetlerini sunacak personeller ile ilgili ayrıntılı bir şekilde araştırma yapmamız gerekmektedir. 1956 yılından bu yana firmamız her konuda gerekli profesyonelliği sağlayarak sizlere taşımacılık hizmetlerinde önemli hizmetler vermektedir. Kurumsal yapısından asla taviz vermeyen firmamız, müşteri memnuniyetsizliğini önlemek adına ofis taşımacılığı yaparken birçok konuda dikkatli olmaya çalışmaktadır. Level Taşımacılık ailesi olarak her zaman profesyonel desteğimizi sizlere sunmaya çalışmaktayız. Ofis taşıma hizmetlerinde daha ayrıntılı bilgi alışverişinde bulunmak isterseniz firmamızın https://www.ofistasimaciligi.com.tr sayfasında diğer bölümlere göz atabilirsiniz. Referanslı ve güvenilir bir nakliyat şirketi olan firmamız ile her konuda avantaj yakalayabilirsiniz.

Ofisimi taşırken eşyalarıma zarar gelir mi ?

Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır, fakat olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.

Ofis taşımanın maliyeti nedir ?

Ofisinizi taşırken maliyeti belirleyen unsur eşya sayınız ve ofisler arası mesafedir.

Uluslararası ofis taşımacılığı yapmaktamısınız ?

Şuan için hayır, sadece ülke sınırları içersinde taşıma hizmeti sunmaktayız.

Tecrübeniz nedir ?

Çolakoğlu nakliyat olarak 1970 yılından bu güne profesyonel olarak ofis taşıma hizmeti vermekteyiz.