Günümüzde ofis taşımacılığında sigorta hizmetleri ile ilgili birçok kafadan ses çıkmaktadır. Taşınma süreci her insan için zor ve meşakkatlidir. Özellikle taşınacak yer ofis ise bu durum daha da korkutucu görünebilir gözünüze. Ofis sahibiyseniz yatırımınızı koruma endişesi, çalışansanız işvereninize karşı sorumluluğunuz ve verilen görevi sorunsuz yerine getirme isteği size zor zamanlar yaşatabilir. Tüm bu süreci stressiz ve en zararsız şekilde atlatabilmek için ofis taşımacılığında uzman bir firma ve ekibi ile çalışmanızda fayda var. Level Taşımacılık ofis taşımacılığı olarak tüm bu süreci en iyi şekilde yöneteceğimizi garanti ediyoruz.
Ofis Taşımacılığı ve Ev Taşımacılığı Arasındaki Fark
Elbette insanın evi ve içindeki tüm kişisel eşyaları birbirinden kıymetli bunun tersi söylenemez fakat söz konusu ofis taşıma ise ev taşıma tecrübeleriniz sizin için yeterli olmayacaktır. Ofiste taşınacak eşyalar arasında genel kullanım eşyalarının yanında hassas teknolojik aletler ve size veya müşterilerinize ait belgeler bulunacaktır muhtemelen. Bunların herhangi bir sebeple ortadan kaybolmasının yol açacağı felaketleri öngörmek mümkün değil. Bu sebeple ofis nakliyesinin diğer nakliye işlemlerinden çok daha fazla sorumluluk gerektirdiğini farkına varmalı ve özel olarak ofis taşıma şirketlerine güvenilmesi gerektiğini bilmelisiniz. Ofis Taşımacılığında Sigorta Hizmetleri sunan bir firmayız.
Ofis Taşımacılığında Sigorta Hizmetleri Sunan Firmalar
Ofis taşıma şirketleri arasında önde gelen Level Taşımacılık Ofis Taşımacılığı firmamız ile taşınma işlemlerinizi güvenle gerçekleştiriyoruz. Sürecin başından sonuna oluşabilecek her türlü hasar ve sorunun önlemini almakla beraber bu sorumluluğumuzu belgelendiriyoruz. Ekibimizin profesyonelliği ve doğru süreç takibi sayesinde yaşanabilecek aksilikleri minimuma indiriyoruz fakat nadiren de gerçekleşse oluşabilecek hasar ve kayıp durumlarına önlem olarak tüm eşyalarınıza sigorta yaptırıyoruz.
Ofis Taşımacılığında Sigorta Hizmetleri sürecinin işleyişi şu şekildedir:
- Taşıma hizmeti öncesinde söz konuşu eşyalar detaylı raporlar ile sigortalanır.
- Sigorta işlemi gerçekleştirilirken kullanılmış eşyalar ve elektronik eşyalar için ayrı ayrı işlem gerçekleştirilir.
- Taşıma işlemi gerçekleştikten sonra eşyalarınız kontrol edilir.
- Bir eksik veya oluşan en ufak hasar için tarafınıza ödeme gerçekleştirilir.
Ofis taşımacılığında sigorta işleminin iki tarafı da korumak amaçlı ek bir önlem olduğu unutulmamalıdır. Sigorta hizmeti sunulsa bile ofis nakliyesi yaptıracağınız firmayı çok iyi seçmeli geçmiş referanslarını dikkate almalı ve sektördeki yerini iyi araştırmalısınız. ofis taşımacılığında sigorta hizmetleri ile ilgili soru ve sorularınız için lütfen bizimle iletişime geçiniz
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- Ofis Taşımacılığında Sigorta Hizmetleri sunan bir firmayla anlaşmalısınız.
İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti
Anadolu Yakası İlçeleri | Avrupa Yakası İlçeleri |
Kadıköy | Beyoğlu |
Üsküdar | Beşiktaş |
Maltepe | Sarıyer |
Ataşehir | Şişli |
Kartal | Bakırköy |
Pendik | Eyüp |
Tuzla | Avcılar |
Çekmeköy | Bağcılar |
Sancaktepe | Güngören |
Sultanbeyli | Zeytinburnu |
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, Ofis Taşımacılığında Sigorta Hizmetleri kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |