Ofis taşıma şirketleri ile iletişim kuran kişilerin işlerini ve ofislerini büyük zararlardan maddi ve manevi olarak koruyabilmek için ofis taşımacılığında profesyonellik kriterine dikkat etmeleri gerekir. Bu kriteri yerine getiren ve kurumsal taşıma yapan nakliyat şirketleri bazı ölçütleri bünyesinde barındıracaktır. Kurumsal taşıma ve ofis taşımacılığı yapan nakliyat firmasında şu özellikler aranmalıdır:
- Ofis taşımacılığı öncesi profesyonel ekspertiz hizmeti
- Ofis taşıma esnasında profesyonel nakliye hizmeti
- Ofis taşıma sonrasında profesyonel hasar tespit hizmeti
Bu hizmetleri bir arada sunmayı başaran şirketlerin profesyonel ofis taşıma şirketleri arasında yer aldığı kabul edilebilir.
Ofis Taşımacılığında Profesyonellik Çok Önemlidir!
Ofis taşımacılığında profesyonellik anlayışıyla hizmet veren profesyonel ofis taşıma şirketleri kurumsal taşıma yaparken sıklıkla şu tarz eşyalarla karşı karşıya kalırlar:
- Taşınacak ofise ait mobilyalar
- Ofiste yer alan masa üstü ve laptop çeşidi bilgisayarlar
- Bilgisayar çevre birimi olarak kabul edilen klavye, mouse, hoparlör, kulaklık, mikrofon, yazıcı, modem vs.
- Evraklar ve evrak depoları
Bu birimlerin taşınmasında farklı profesyonel ofis firmaları tarafından farklı önlemler alınır ve farklı çalışmalar yürütülür. Örneğin teknik cihazların kontrolü ve hasar tespiti yapılırken mutlaka bu cihazlar tam anlamıyla kurulmalı ve çalıştırılmalıdır. Ofis taşımacılığında profesyonellik için her eşya türü profesyonel bir anlayış ile ele alınmalıdır.
Profesyonel Ofis Nakliyatı
İstanbul’da faaliyet gösteren İstanbul evden eve nakliyat şirketleri, ofis taşımacılığı işlerinize talip olabilirler. Fakat bu tarz şirketlerin kurumsal taşıma noktasında size profesyonel hizmet vermesi çoğu zaman mümkün olmaz. Ofis taşımacılığında profesyonellik sadece bu alanda yeterli donanıma sahip personeli istihdam edebilen ve yeterli tecrübeye sahip nakliyat firmalarının sağlayabileceği bir kriterdir.
Eğer bir nakliyat şirketinin günlük işlerinin büyük bir kısmını evden eve nakliyat hizmeti oluşturuyorsa, o şirketin ofisinizi taşırken profesyonel bir anlayışla hareket etmesi çok zor olacaktır. Örneğin evrakların ve evrak dolaplarının taşınma işlemi, ev eşyalarının taşınmasından farklıdır. Ofis taşımacılığında taşınacak ofiste yer alan bütün belgelerin kayıt altına alınması ve profesyonel bir eksper raporuyla bu kaydın desteklenmesi çok önemlidir. Bu aşama kurumsal nakliyatın belki de en önemli aşamasıdır. Ancak evden eve nakliyat hizmetinde, eksper raporu kişinin talebine göre gelişir ve o kadar da önemli olmayabilir.
Ofis Taşıma Fiyatları Nasıl Belirlenir?
Ofis taşımacılığında profesyonellik ofis taşıma fiyatlarını doğrudan etkilemektedir. Ayrıca İstanbul’un neresinde hizmet aldığınız da fiyatlara doğrudan etki eder. İstanbul ofis taşıma fiyatlarını öğrenmek için yarım asırdır bu alanda hizmet veren Level Taşımacılık firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Firmamız ekspertiz hizmeti ile birlikte ortaya çıkan fiyat teklifini size sunar. Levent ofis taşımacılığı, Kavacık ofis taşımacılığı, Ümraniye ofis taşımacılığı gibi farklı lokasyonlarda yapılan çalışmalarda farklı ücretler ortaya çıkmaktadır. Detaylı fiyat bilgisi için internet sitemizin iletişim bölümünden bizimle iletişim kurabilirsiniz. Bize instagram adresimizden ulaşabilirsiniz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Ofis Taşımacılığında Profesyonellik bizim için çok önemlidir
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- Ofis Taşımacılığında Profesyonellik ile hareket eden bir firma olmalıdır.