Bu makalemizde sizlere ofis taşımacılığında paketleme hizmeti ile ilgili ayrıntılı bir şekilde bilgi alabilirsiniz. Yılların eskitemediği gücüne güç kattığı, yaptığı çalışmaları arkasında bırakmayıp olumlu referanslar olarak yanında taşıyan firmamızın ofis taşımacılığında paketleme hizmeti ile de ön plana çıktığını söylemek bizlere gurur veriyor.
Öyle ki Level Taşımacılık olarak 1956 yılından bu yana kesintisiz 64 senelik süreçte sektörümüzde birçok yeniliğe imza attık. Ve bu yeniliklerden bir tanesi ofisten ofise, evden eve taşımacılığın vazgeçilmezi olan paketleme hizmeti. Tabi ki şu an bir çok firma tarafından uygulanan bir yöntem olduğu için bu durum normal görünse de sektöre paketleme hizmetini ilk getiren ve ilk kullanan firma olma özelliği taşıyoruz.
Bu alanda sektörde öncü olmanın da verdiği avantajlardan faydalanarak en kaliteli paketleme malzemeleri ve en deneyimli paketleme personelleri ile hizmet veriyoruz.
Ofis Taşımacılığında Paketleme Hizmeti Nasıl sağlanır?
Ürünlerin hassasiyetine ve boyutlarına göre malzeme seçimi çok önemlidir. Ayrıca ürünler paketlenirken gerçekleştirilen doğru kategorize işlemleri taşıma ve kurulum esnasında büyük kolaylık sağlayacaktır. Paketleme işlemi ürünü korumak, kendinin ve çevresinin hasar almasını önlemek için gerçekleştirilir. Fakat yapılan paketleme işlemi taşıma işlemini zorlaştırmamalı ve bu esnada zarar görmemelidir. Paketleme esnasında etiketleme işlemleri içinde hizmet alabileceğinizi unutmamalısınız. Paketlerin açılması ve tekrar kurulum esnasında oluşacak karmaşanın önüne de böylece geçilmiş olur.
Level Taşımacılık firması olarak her paketleme esnasında sıfır malzemeler kullanarak kullanılmış malzemeden doğabilecek hasar ihtimalini yok ediyoruz. Biliyoruz ki her farklı kategoride yer alan eşya özeni hak ediyor. Paketleme yöntemleri ve alınacak önlemler eşyanın cinsine, büyüklüğüne, taşıma alanlarının durumuna ve eşyanın gitmesi gereken mesafeye göre farklılık gösterebiliyor. Yine bu durumu analiz etmek alanında tecrübeli personelimize düşüyor. Çalıştığımız firmalar böyle bir alanda sektöre öncülük eden bir nakliye firmasından hizmet almanın her avantajından faydalanıyor.
Ofis Taşıma Hizmeti Almak İçin Ne Yapmalıyım?
Tek yapmanız gereken sitemizde yer alan iletişim numaralarında bize ulaşmak ve öncelikle alacağınız hizmetin tipini belirtmek. Ofis taşıma, ev taşıma, depolama gibi. Sonrasında uzman personelimizin yönlendirmesi ile alt hizmet gruplarımızdan size uygun olanların isteğiniz doğrultusunda seçileceği paketler ile biz çalışmaya başlarken sizde işleminizin emin ellerde olduğunu bilmenin rahatlığını yaşayabilirsiniz. Paketleme hizmeti alıp almayacağınıza karar verirken firmamızın bu alandaki profesyonelliğini dikkate almanızı rica ediyoruz. Firmamızın size sağlayacağı paketleme hizmeti için alacağı makul ücret, gerekli koruma önlemleri olmaması sebebi ile eşyalarınızın alacağı hasardan daha az maliyetlidir. Ayrıntılı bir şekilde bilgi alışverişinde bulunmak için https://www.www.ofistasimaciligi.com.tr adresimizde bilgi alabilirsiniz. Ayrıca facebook ve instagram sayfasından da takip edebilirsiniz.
Ofis Taşımacılığında Paketleme Hizmetinde Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Ofis Taşımacılığında Paketleme hizmetini en iyi yapan firmadır.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığında Paketleme Hizmeti Veriyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat olarak Ofis Taşımacılığında Paketleme hizmeti de sağlıyoruz.