Ofis taşıma firmaları, son yıllarda popüler olan profesyonel ofis nakliyesi hizmeti veren firmalardır. Bu firmalar taşımacılık konusuyla ilgili olarak çok yönlü hizmet vermektedir. Ofis taşıma sürecinde bu tarz firmalardan hizmet almak taşınan kişinin üzerindeki iş yükünü bir hayli azaltmaktadır. Tüm süreç profesyonel bir ekip tarafından yürütülür, taşınma kaynaklı eşyalarınızda meydana gelebilecek herhangi bir deformasyon firma garantisinde olur.
Ofis Taşıma Firmaları Seçerken Dikkat!
Türkiye’de profesyonel anlamda ofis taşıma firmaları arasında seçim yaparken birçok konuya dikkat etmek gerekiyor. Kaliteli ve güvenli bir ofis taşıma firması seçerken hem sigorta hem de firmanın referansları büyük önem taşımaktadır. Kaliteli ekiplerimiz ile tüm eşyalarınızın sistemli taşınmasını sağlayabiliriz.
Ofis Taşıma Süreçleri
Ofis taşıma süreçleri, hem büyük hem de küçük ölçekli firmalar tarafından yaşanan olağan süreçlerdir. Ofis taşımacılığı ile ilgili olarak firmaların kendi çabaları ile hareket etmeleri bir takım olumsuz durumlar yaşanmasına sebep olabilmektedir. alan içerisinde yer alan ofis malzemelerinin taşınması esnasında eşyaya uygun paketleme yapılmadığında ve uygun taşıma koşulları oluşturulmadığında eşyalar zarar görebileceği için maddi kayıplar yaşanabilir.
Ofis Nakliye Hizmetleri
Ofis nakliye hizmetleri konusunda profesyonel hizmet veren bir firmadan destek almanın, müşteri firma tarafından pek çok faydası bulunur. Nakliye firmalarının firmalara sağladığı en önemli hizmet sigortalı ofis taşıma hizmetidir. Hizmet sözleşmesi ile verilecek hizmet ve bu hizmet süresince yaşanabilecek tüm olumsuz durumlar, nakliye firmasınca garanti edilir. Yani ofisinizin eşyaları taşınma süreci sonuna kadar sigortalanır. Herhangi bir nedenle eşyalarınızın hasar alması durumunda ya da kaybolması durumunda sigortalı nakliye hizmeti alındığından, zararınız taşıyıcı firma tarafından karşılanacaktır.
Sigortalı Ofis Taşımacılığı
Sigortalı ofis taşımacılığı son dönemlerde, nakliye alanında hizmet veren firmaların sağladığı en büyük kolaylıklardan biri olarak ifade edilebilir. Özellikle pek çok irili ufaklı işletmenin yoğun bir biçimde bulunduğu İstanbul gibi büyük şehirlerde nakliye esnasında eşyalarını sigortalattırmak isteyen firmaların sayısı da oldukça fazladır. Bu anlamda İstanbul ofis taşımacılığı hizmeti veren pek çok nakliye firması, hizmet sözleşmesi içerisine sigorta kısmını da bu nedenle eklemiştir.
Taşınma sürecinde çok yönlü hizmet veren bir ofis taşıma firmasından hizmet alınması özellikle büyükşehirlerde insanların daha sık karışılabileceği sorunların da önüne geçilmesine yardımcı olmaktadır. Sigortalı nakliye hizmeti veren taşımacılık firmalarında alanında uzman bir kadro tarafından işlem yapılacağı için, taşınma sürecinde yaşanabilecek olumsuzluklar minimuma indirgenmiş olur.
Profesyonel Ofis Nakliyatı
Profesyonel ofis nakliyatı hizmeti, ofis eşyalarının bulunduğu alandan paketlenerek, taşınacağı alana götürülmesi işlemidir. Ofis taşıma hizmetleri her detayıyla firma tarafından gerçekleştirilir. İlk olarak eşyalar, sahip oldukları materyallere, boyutlarına ve şekillerine göre, eşyaya uygun ve özel malzemelerle paketlenmektedir. Bu sayede taşınma esnasında eşyanın hasar almaması sağlanmış olur. Ardından ofis içerisinden nakliye aracına, taşıma personellerince uygun koşullarda taşınır. Çok katlı binalarda yer alan yüksek ofislerden eşyaların çıkartılabilmesi için, asansörden de destek alınabilir. Eşyalar, nakliye aracına yerleştirildikten sonra, taşınacağı alana doğru yola çıkar ve söz konusu alana ulaşıldığında yine aynı şekilde yeni alana taşınır. Her anlamda güvenli nakliye hizmeti sağlayan u tarz firmalardan destek almak işletmeler için doğru bir karar olacaktır.