Türkiye’nin ofis taşımacılığı hizmetlerinde güvenilen ve günümüze kadar hizmet kalitesinden taviz vermeyen Level nakliyat firmamız, ofis sandalyesi taşıma hizmetleri ile ilgili özel çalışmalar gerçekleştirmiştir. Birçok mobilya ve mimarlık şirketleri ile yapmış olduğu özel çalışmalar ile şirketlere hazırlanan mobilyalar ve kumaş türü malzemelerin nakliyesini direkt olarak şirketimiz üzerinden gerçekleştirmekteler. Her konuda yeterli profesyonelliğe ve birçok plazaya belgeleri tam bir şekilde girebilen nakliye firmasıyız.
Hızlı ve Güvenli Bir Şekilde Ofis Sandalyeleriniz Elinizde
Ülkemizde ofis nakliyesi ile ilgili özel çalışmalar yapan firmamız, geçmişten günümüze kadar sürekli olarak kurumsal şirketlere çalışmıştır. Bu şirketlerin ofis içinde tüm eksiklerini gidermek için her zaman 7/24 çalışmalarını sürdürmüştür. Türkiye’de profesyonel nakliye süreçlerinde her zaman ofis taşımacılığına önem veren firmamız, İstanbul bölgesi genel merkez olmak üzere Ankara ve İzmir bölgelerinde de genel merkezler açarak o bölgede bulunan kurumsal şirketlerin de ihtiyaçlarını gidermektedir. Nurus, Koleksiyon gibi büyük mobilya şirketleri ile ortak çalışan firmamız bir nevi onların tedarikçisi yani nakliyeci olarak görev yapmaktadır. Çok değerli ve kıymetli mobilyaları emin ellerde müşterilere ulaştırmak için yoğun bir şekilde çabalamaktalar.
Ofis Sandalyesi Taşıma İşleminde Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Ofis sandalyesi taşıma konusunda size en iyi hizmeti sunacak firmadır.
Ofis İçin Her Türlü Sandalye Sevkiyatı Yapılmaktadır
Türkiye’de özellikle ofislerde en önemli mobilyalardan biri olan sandalye kısmında mobilyacılar özel tasarıları ile karşımıza çıkmaktadırlar. Firmamızda bu alanda sandalye taşımacılığı hizmetlerinde önemli bir görevi üstlenmiştir. Şirketimiz mobilya firmalarından aldığı liste doğrultusunda gitmesi gereken kurumsal adreslere ön keşif yaparak ihtiyaç miktarını tespit ederek onlara yeterli miktarda sandalye ihtiyacını karşılamaktalar. 1956 Yılından beri müşteri memnuniyeti için çabalamaktayız,
Şirketimiz ofis sandalyesi taşıma hizmetleri ile ilgili olarak sizlere web sitemizde özel sipariş alanları açmış durumdadır. Dilerseniz tüm ofis sandalyeleriniz yeni ofisinize taşınma sürecinde destek verebiliriz. Şirketimiz bu alanda ofis taşıma hizmetleri ile sizlere geçmişten beri destek vermektedir. Size bir telefon kadar yakın olduğumuzu unutmayın. Ayrıca firmamızı tüm sosyal medya (instagram) mecralarında da gönül rahatlığı ile takip edebilirsiniz.[/vc_column_text]
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Bize dilediğiniz zaman kolayca ulaşabilirsiniz.