Ofis nakliyesi işlemi, firmalar tarafından sıklıkla tercih edilen bir süreçtir. Bazı sebeplerin etkileri neticesinde, bazı firmalar adres değişikliğine giderler. Yani bu kapsamda ofislerini başka bir yere taşırlar. İşte bu zorlu süreçte de mutlaka bir ofis taşıma firmasından yardım alınmalıdır. Zira oldukça zorlu ve zahmetli olan bu iş süreci, sadece profesyonel kişiler tarafından yürütülebilir. Eğer siz de tercihinizi profesyonellikten yana kullanmak istiyorsanız, “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızla iletişime geçebilirsiniz.
Ofis Taşıma Şirketleri
Ofis taşıma şirketleri, size bu zorlu süreçte en iyi yardımı sağlayacak adreslerdir. Ancak bu kapsamda doğru bir firma tercihi yaparken dikkatli olmanız gerekir. Zira özellikle de son dönemlerde, ofis taşımacılığı yapan şirketlerin sayısında bir hayli artış yaşandı. Fakat yaşanan bu sayı artışı, iş kalitesinin de düşmesine sebebiyet verdi. Eğer ofis eşyalarınızın taşınması konusunda kalisiz hizmetler sunan bir firma ile anlaşırsanız, kısa ve net şekilde pişman olursunuz. Bu yüzden, tercihiniz daima profesyonellik olmalıdır.
Biz de “Nevel Nakliyat” firması olarak tüm müşterilerimizin memnuniyetini kazanmak adına hizmet veriyoruz. Firmamıza dilediğiniz zaman ulaşıp hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Kurumsal Ofis Nakliyesi
Kurumsal ofis nakliyesi yapan firmalar, bu konudaki en iyi tercihiniz olacaktır. Hizmet standartlarının kurumsallık dahilinde olması, müşteriye her bakımdan bir güvence sağlar. Sonuçta o firmaya ofis eşyalarınızı emanet edeceksiniz ve gözünüzün de asla arkada kalmaması gerekir. Sizlere üstün kalite standartlarında hizmet sunan firmalar ise daima kurumsal bir kimlik takınırlar. Böylece o firmanın A’dan Z’ye her konuda titiz olduğunu söylemek mümkündür. Tabii fiyat performans açısından düşünüldüğünde de kurumsal ofis taşımacılığı yapan firmaların birkaç adım önce olduğunu görüyoruz.
“Level Nakliyat” firması, uzun yıllar boyunca sürdürmüş olduğu ofis taşıma hizmetini daima kurumsal ölçüde gerçekleştirmektedir. Siz de firmamıza ulaşarak üstün kaliteli hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
İstanbul Ofis Taşıma Şirketleri
Konu ofis nakliyesi olunca büyük şehirlerimiz de direkt olarak ön plana çıkmaktadır. Zira ofis ve iş yerlerinin çoğunluğu büyük şehirlerde bulunuyor. Bu da yine taşınma faaliyetlerinin yüksek nüfuslu yerlerde daha sık görülmesinin önemli bir nedenidir. Bu konuda İstanbul’u direkt olarak ilk sırada değerlendirebiliriz. Eğer bu şehirde yaşıyorsanız ve ofisinizin taşınması gerekiyorsa, İstanbul ofis taşıma şirketleri arasından iyi bir seçim yapmanız gerekecektir. Tabii seçtiğiniz firmanın size kurumsal ve kaliteli bir hizmet vermesi çok önemlidir.
İşte kendi adınıza bunu sağlamak için direk olarak “LEVEL Kurumsal Ofis Taşıma” firmamızla iletişime geçebilirsiniz.
Sigortalı Ofis Nakliyesi
Sigortalı ofis nakliyesi demek, kendinizi maddi anlamda güvence altına almanız demektir. Bu alandaki en iyi firmaya da gitseniz, ofis eşyalarınızın taşınması sürecinde bazı sorunmar meydana gelebilir. Yani ofis eşyalarınızdan zarar görenler ve kırılanların olması düşük de olsa bir ihtimaldir. İşte tüm bu sorunlara karşı, uzman firmalar tarafından sizler adına iyi bir önlem alınıyor. Ofis eşyalarınıza yapılan sigorta sayesinde, oluşan herhangi bir maddi zarar sizi asla etkilemez. O anda devreye sigorta şirketi girer ve tüm zararınızı karşılar.
Böylesine mükemmel ve güvenceli bir ofis taşımacılığı hizmeti de ancak Level Nakliyat firmamızdan sağlanmaktadır. Siz de firmamıza ulaşarak sigortalı ofis taşımacılık hizmetlerimizden kolayca faydalanabilirsiniz.
Ofis Nakliyesi Süreci
Ofis nakliyesi süreci, ilk olarak “Level Nakliyat” firmamıza ulaşım sağlamanızla başlar. Akabinde, uzman personellerimiz adresinize gelerek ücretsiz ekspertiz hizmeti sunarlar. Bu hizmet kapsamında, ofis taşıma ücretleri konusu da belirlenmiş olur. Sizin onayınızı aldıktan sonra da ofis eşyalarınıza sigorta işlemi uygulayıp, sonra da paketleme aşamasına geçiş yaparız.
Büyük bir özenle paketlenen ofis eşyalarınız, yük asansörlerimiz ile aşağı indirilip nakliye aracına yüklenir. Sonra da yeni adresinize doğru yola çıkar. Yine yük asansörümüzü kullanarak, eşyalarınızı bu sefer de yeni adresinize çıkartırız. Sonra eşyalar yerlerine yerleştirilir ve süreç de tamamlanmış olur.