Türkiye’de kurumsal taşımacılık hizmetleri denildiğinde aklımıza bir kaç firma gelmektedir. Tabi bu firmalarında kendi içinde farklı farklı özellikleri de söz konusudur. Günümüz taşımacılık sektöründe genellikle bireysel hizmetlere ağırlık verilmektedir. Çünkü kurumsal nakliye denildiğinde iş resmiyete binmektedir. Bu da doğal olarak olarak işini çok iyi bir şekilde yapmayanların işine gelmemesi demektir. Fakat taşımacılık sektörünün bel kemiği olan Level Taşımacılık bu konuda hiç tereddüt etmeden kurumsal nakliye hizmetlerine ağırlık vermiştir. Günümüze gelindiğinde de kurumsal şirketler ile profesyonel çalışmalar gerçekleştirmektedir.
1956’Dan Beri Kurumsal Taşımacılık Hizmetleri
Geçmişten günümüze kadar taşımacılık hizmetlerini en kaliteli şekilde getirerek tüm Türkiye’de adından söz ettiren Level Taşımacılık ve ailesi zamanla hızlı bir şekilde kurumsal taşımacılık hizmetlerine girişmiştir. Hızlı bir şekilde gerçekleştirilen plan ve projeler devreye koyarak taşımacılık hizmetlerini geliştirmiştir.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
Peki Kurumsal Nakliyat Hizmetleri Nasıl Gerçekleştirilmektedir.
Bu konuda profesyonel olmayan çok nakliyat şirketi görebiliriz. Genel olarak tümü hep telefonlarda yada maillerde kurumsal nakliye şirketi olduğunu söylerler ama geneli yalan. Çünkü kurumsal taşımacılık şirketi olmak o kadar kolay değil, olabilmek için önce zemin hazırlamak lazım bu zemini hazırladıktan sonra belli bir zamana yaymak ve profesyonelleşmek gerek böylece kurumsal ve köklü bir nakliyat firması olabilirsiniz. Kurumsallık sadece iletişime geçerek 7/24 müşteriler ile görüşmek değildir. Personelinden araçlara, araçlardan ekipmanlara kadar birçok noktada dikkat edilmesi gereken hususların tümüdür.
Level Taşımacılık bu konuda en iyi örneklerden olabilir. Çünkü ilk başladıklarında bireysel hareket ile başladılar. zamanla müşteri memnuniyetini sağlayarak kendilerine tanınma zemini hazırlayarak ofis taşımacılığı hizmetlerini genel olarak kurumsal taşımacılık hizmetlerine çevirdiler. Ve şuanda İstanbul’un tüm ofis, arşiv, hastane, kurum vb.. kurumların taşımacılık hizmetlerini profesyonelce sağlamaktadırlar.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.