İstanbul Kurumsal Ofis Taşıma Firmaları arasında olan Level Nakliyat hizmetlerimizden faydalanın. Ofis taşıma işlemi zor olduğu kadar dikkat gerektiren ve büyük bir titizlik ile yapılması gereken bir iştir. Öncelikle nakliyat işi yapan tüm firmalar bu işi başarılı bir şekilde sonuca ulaştıramaz. Bu yüzden ofis taşıma hizmeti alacağınız firmaları iyi seçmeniz gerekir. Ofis taşıma hizmeti riske atılacak bir iş asla değildir. Bu yüzden alanında uzman ve gerekli bilgi ve tecrübeye sahip olan firmalardan bu hizmet alınması gerekmektedir. İstanbul kurumsal ofis taşıma firmaları arasında yer alan firmamız bu firmalar arasında en iyilerinden birisidir. Çünkü firmamız sektörde yer alan diğer firmaların hiç birinin sahip olmadığı geçmişe ve bilgi birikimine sahiptir.
İstanbul Kurumsal Ofis Taşıma Firmaları Hangileridir?
1970’li yıllara dayanan geçmişi ile sektörde pek çok uluslar arası firma ile çalışan firmamız oluşturduğu müşteri portföyü ile her geçen gün daha fazla müşteri ile çalışmaktadır. Müşterilerimizin pek çoğu tavsiye üzerine gelmektedir. Bu bizim işimizi ne kadar büyük bir titizlik ve kalite ile yaptığımızı apaçık ortaya koymaktadır. İstanbul en iyi ofis taşımacılığı alanında deneyimli ve bilgiye sahip olan firmamız sizlerin taleplerini hızlı şekilde gerçekleştirmenin yanı sıra doğru zamanda doğru şekilde taleplere karşılık vermesi ile ün salmıştır. Firmamız kurulduğu günden bu güne dek müşteri memnuniyeti misyonu çerçevesinde hizmet sunarak müşterilerine daima en üstün hizmeti sunmak için büyük bir özveri ile çalışmaktadır.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- İstanbul Kurumsal Ofis Taşıma Firmaları arasında en iyi tercihi yapmalısınız.
Sigortalı Ofis Taşıma Hizmeti
Nakliyat hizmetleri her ne kadar titiz ve büyük bir özenle yapılsa da mutlaka istenmeyen kazalar ortaya çıkabilmektedir. Bu kazalarda önemli olan personel ve makine teçhizat kaynaklı bir kaza olmamasıdır. Bizler bu kazaların olmaması için gerek personelimizi eğitiyor, gerekse araç filomuzu sürekli olarak güncelleyerek yeni model araçlarla sizlere hizmet sunuyoruz. Fakat olası kazaların önüne geçmek ve müşterilerimizi bu durumdan kurtarmak için sigortalı olarak taşımacılık hizmeti sunuyoruz. Böylece ortaya çıkan kaza ve benzeri kırılma ve çizik durumlarında sigorta kapsamında hizmet vererek müşterilerimizin hasarlarını karşılıyoruz.
Asansörlü Ofis Taşımacılığı
İstanbul en iyi ofis taşımacılığı yapan firma olarak sektörde sigortalı ve asansörlü taşımacılık hizmeti sunuyor böylece sizlere kalite ile buluşturuyoruz. sansörlü taşımacılık ile iş merkezlerinde yüksek katlı binalara kolay şekilde ofisinizi taşıyoruz. Asansör sisteminin yetişmediği katlarda ise personellerimizden destek istiyoruz. Böylece tüm eşyalarınız sorunsuz ve hızlı bir şekilde taşınarak yeni ofisinizde yeni bir iş yaşamına sizi hazırlıyoruz. İstanbul kurumsal ofis taşıma firmaları arasında en iyileri arasında gösterilen firmamız sizlere daima en iyi hizmet sunmak için çalışmaktadır. Nakliyat hizmetleri alanında doğru ve titiz bir çalışma yürüterek size kurumsal hizmet sunuyoruz. Sizler de doğru hizmeti uygun fiyatlarla almak için hemen firmamızı arayarak ücretsiz keşif imkanlarından faydalanın. Böylece sahip olacağınız hizmet her zaman keşif ile doğru şekilde fiyatlandırılacaktır.
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. İstanbul Kurumsal Ofis Taşıma Firmaları arasında en iyisi biziz.