Göztepe Ofis Taşımacılığı

Göztepe ofis taşımacılığı sürecinde iyi bir hizmet almak istiyorsanız, kesinlikle bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Lever Nakliyat olarak tüm taşımacılık işlemlerinde müşterilerimize en iyi hizmetleri sunmaktayız. Amacımız, ödemiş olduğunuz ücretlerin karşılığını en iyi şekilde almanızı sağlamaktır. Bunun mümkün olması için de uzman firma personellerimiz var gücüyle çalışmaktadır. 

Göztepe’de Ofis Taşıma Şirketleri

Göztepe Ofis Taşımacılığı
Göztepe Ofis Taşımacılığı

Göztepe’de ofis taşıma şirketleri ararken elbette dikkatli olmanız gerekir. Seçeceğiniz firmanın alanında uzman bir nitelikte olması gerekir. En önemlisi de o firmanın kurumsal ofis taşıma gibi bir standardı bulunmalıdır. İşte bunların mümkün olması, bir müşteri olarak amacınıza ulaşmanızı sağlar. 

Sektörün öncüsü olan Level Nakliyat firmamız, tüm taşımacılık işlemlerinde tam da istediğiniz gibi hizmetler sunmaktadır. Bizimle iletişime geçip de hizmetlerimizden faydalanmak isteyen müşterilerimiz, hiçbir şekilde sorun vs yaşamazlar. Bunun sebebi, uzman personel kadromuz ve son teknolojik cihazlarımızla hizmet veriyor olmamızdır. Basit bir ofis taşımacılığı firmasından çok daha fazlası olan Level Nakliyat firmamızı tercih ettiğiniz için hiçbir şekilde pişman olmayacaksınız. 

Göztepe Ofis Taşımacılığı ve Paketleme Fiyatları

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Göztepe Ofis Nakliye Süreci

Göztepe ofis nakliye süreci kapsamında ilk olarak iş planlamamızı yapmaktayız. Ofis eşyalarınızın ne şekilde taşınacağı firmamız tarafından belirlenecek olmakla birlikte, sizin için en doğru yöntemleri uygulayacağımızdan da hiçbir şüpheniz olmasın. Öncelikle ofis eşyalarınızı inceler ve sizlere fiyat bilgisi sunarız.

Fiyat bilgisinden sonra da sürece başlayarak ofis eşyası paketleme işlemi gerçekleştirmekteyiz. Tabii bu süreçte ofis eşyalarınıza sigorta da yapıyoruz. Sonra da tüm eşyalarınızı nakliye asansörümüzle eski adresten alarak araca yüklemekteyiz. Araca yüklenen malzemeleriniz, güvenli bir yolculuğun ardından yeni adrese ulaşacaktır. Burada da yine kutulardan çıkardığımız ofis eşyalarının kurulumlarını gerçekleştirerek süreci tamamlamaktayız.

Göztepe’de Ofis Taşıtırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Göztepe Ofis Taşımacılığı
Göztepe Ofis Taşımacılığı

Göztepe’de ofis taşıtırken dikkat edilmesi gerekenler şunlardır;

  • Profesyonel ofis taşıma firmaları arasında en doğru seçimi yapmalısınız. 
  • Fiyat performans da yine bir araştırma yapmalı ve kendiniz açısından en doğru firmayı belirlemelisiniz. 
  • Sektörde ofis taşıma tecrübesi olan adreslere yönelmelisiniz. 
  • Sırf piyasanın altında fiyat veriyor diye kalitesiz firmalara kesinlikle yönelmemelisiniz. 
  • Ofis taşımada paketleme ve sigorta yapan firmaları tercih etmelisiniz. 
  • Müşteri memnuniyetini her daim ön planda tutan bir firmayı seçmelisiniz. 
  • Seçtiğiniz firmanın ofis taşımada paketleme hizmeti vermesi de gerekir. 

Göztepe Ofis Nakliye Hizmetleri

Göztepe ofis nakliye hizmetleri, büyük bir titizlikle yürütülmelidir. Öncelikle İstanbul ofis taşıma firması olarak hizmet veren bir adresin, şehrin kalabalık yapısına aşina olması gerekir. Yani bu bölgede işlem yapmak, küçük bir şehirde işlem yapmaktan çok daha farklıdır. Ekstra olarak dikkat, hassasiyet ve uzmanlık gerektirir. Bunu da ancak Level Nakliyat gibi uzman bir firma karşılayabilir. Bize sabit telefonlarımızdan ve instagram adresimizden ulaşabilirsiniz. 

Göztepe Sigortalı Ofis Taşımacılığı

Göztepe sigortalı ofis taşımacılığı işlemleri için bizimle iletişime geçmeniz yeterlidir. Ofis taşımada sigorta yapmak, bu hizmet kapsamında fazlasıyla gereklidir. Ancak sigortalı ofis taşıma hizmeti sayesinde maddi olarak güvencede olursunuz. Biz, bu kapsamdaki tüm hassasiyeti müşterilerimiz için göstermekteyiz. Amacımız da zaten bizden hizmet alan herkesin, ödediği ücretin hakkını alabilmesidir.

Profesyonelliği en iyi şekilde ortaya koyan Level Nakliyat firmamız, sigortalı taşımacılık sayesinde olası tüm zararları karşılamasını da iyi bilir. Hatta bu hizmet kapsamında, Allianz Sigorta ile çalışmaktayız. 

Sizlerden Gelen Sorular

Göztepe Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Göztepe ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Göztepe Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz. Sigortalı ofis taşıma hizmeti sayesinde, sizleri maddi güvence içerisine almış olacağız. 

Göztepe Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Göztepe ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Göztepe Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır. Kolileme hizmetimiz sayesinde, taşınacak olan tüm içeriklerinizin güvenliği sağlanacaktır. Bu sayede herhangi bir kırılma, dökülme vs gibi olumsuzlukların da önüne geçmiş oluruz. 

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir. Tabii tüm bunların yanında, en uygun fiyatlı ofis taşıma firması olduğumuzu da belirtmek isteriz. 

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Dilediğiniz şehirden başka bir şehire taşıma işlemi yaptırmak için bizimle dilediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz.