Ülkemizde deprem yönetmenliğine uygun iş yerleri ile ilgili yoğun bir araştırma söz konusudur. Özellikle son deprem ile ortaya çıkan vahim tablo üzerinde daha fazla yoğunlaşmaya başlanılmıştır. İstanbul bu durumdan en çok etkilenecek potansiyele sahip illerimizin başında gelmektedir.
Deprem dünya genelinde ağır hasarlar veren bir doğal afettir. Bu afetten korunmanın birçok yolu vardır. Bile bile bu afete meydan okumak tamamen insanlığın en büyük hatasıdır. Depremlerde belirtildiği gibi DEPREM ÖLDÜRMEZ BİNA ÖLDÜRÜR. İşte bu sözden yola çıkılarak ülkemizde yetkililerimiz tarafından tüm binaların tek tek kontrol altına alınması gerekiyor. Deprem yönetmenliklerine uymayan çok binamız varıdr.
Deprem Yönetmenliğine Uygun İş Yerleri Nasıl Olmalıdır?
Deprem yönetmenliğine uygun iş yerleri şu özelliklerde olmalıdır;
- Deprem Yönetmenlik Unsurları
- Depremden etkilenen binaların rapoları hazırlanmalı
- Hasar görebilecek ihtimalin yüksek olan binaların boşaltılması ve mühürlenmesi gerekiyor
- Deprem tadbikatları yapılması gerekiyor
Yukarıda belirtilen hususlar baz alınarak süreci hızlandırmamız gerekiyor. İş yerlerinde oluşabilecek hasarlar büyük ölümlere yol açabilir. İstanbul bölgesi de ülkemizde en çok yoğun nufüs olan illerimizin başında gelmektedir.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Eski İş Yerleri Daha Çok Tehlike Arz Etmektedir
Özellikle eski bina olmaları ve daha önce de deprem görmelerinden dolayı bu konuda daha çok duyarlı olmamız gerekiyor. Bu binaları yapan mühendis ve mütahitler ile görüşülerek raporlar düzenlenmelidir. Özellikle ülkemizde rüşvet üzerinde bazı durumlara göz yumulması insanlık adına hem utanç verici hem de büyük yıkımlara sebebiyet olabilir. Bu yüzden devlet dairesi yetkilileri tarafından iyi bir şekilde kontrol edilmelidir.
Yeni Binalarda da Deprem Tedbirleri Nelerdir
Eski binalarda komple bir tedbir alınması gerekirken yeni binalarda da bu durumdan aslında çok farklı değildir. Süreci iyi bir şekilde planlanarak yeni binalarda ki aksaklıkları da tespit etmek gerekiyor. Depremlerde yeni binaların hasar alma durumları olduğundan bize örnek ve ders olur. Bu durumda özellikle yetkililerimiz süreci iyi bir şekilde irdelemeleri gerekiyor.
Deprem yönetmenliğine uygun iş yerleri ile ilgili detaylı incelemeler tamamlandıktan sonra sertifika çıkarılarak düzenli olarak yıllık kontrol sağlanması gerekiyor. Bir nevi asansör kurulumu ve yıllara göre kontrolleri sağlanmalıdır. Bu konuda birçok araştırma yapıldığında özellikle avrupa ülkelerinde deprem bölgeleri ile ilgili bu şekilde süreçler takip edilmektedir.
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- Hizmet alacağınız firmanın deprem yönetmenliğine uygun iş yerleri arasında olması gerekir.
- Firmaya sabit telefonlarından veya instagram adresinden kolaylıkla ulaşım sağlamanız gerekir.
Ofis Taşıma Şirketleri de Deprem Yönetmeliklerine Uymak Zorundadır
Ülkemizde özellikle plazalarda yoğun olarak taşıma süreçleri de gerçekleştirilmektedir. İş yerlerinde ofis taşıma hizmetleri veren nakliyat firmaları da bu iş yerlerinin taşınmasında bu süreçci en iyi şekilde takip etmek zorundadır. İstanbul’da birçok iş yerinde ofis taşırken nakliyat firmalarından bazı evraklar talep etmektedir. Bu evrakları aynı şekilde ofis taşıma şirketi de talep etmektedir.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Firmamız, deprem yönetmenliğine uygun iş yerleri arasında gösterilir.