Türkiye’de son yıllarda kurumsal ofis taşımacılığı hizmetlerinde çalışan personellerle ilgili yeterlilik ve güvenlik belgeleri talep edilmektedir. Ofis taşımacılığında İSG Ve SGK Evrakları büyük önem taşımaktadır. Özellikle büyük plazalarda şirket taşımacılığı yapan nakliyat firmaları kurumsal ofis taşıma hizmetlerine başlamadan önce taşıma işlemlerini yapacak ekiplerinin her biri için aşağıda belirtilen evrakları talep etmektedirler.
Ofis Taşımacılığında İSG Ve SGK Evrakları Nelerdir?
Ofis Taşımacılığında İSG Ve SGK Evrakları şunlardır;
-
Eğitim Sertifikası
-
Mesleki Yeterlilik Belgeleri
-
İş Sağlık Raporu
-
SGK Evrağı
Yukarıda bahsi geçen belgeler taşıma öncesi nakliye hizmetlerinin yapılacağı bina yönetimine verilmektedir. Bu belgeleri her firma hazırlayamadığı için ortaya büyük bir sorun çıkmaktadır. Bu hizmeti ve bu belgeleri hazırlayan firmalarla çalışmak en doğru tercihtir. Çünkü bu belgeleri kurumsal ofis taşımacılığı yapan firmalar hazırlayabilmektedir. Diğer nakliyat firmaları bu belgeleri kolay kolay hazırlayamaz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Peki Yukarıdaki Evraklar Ne Anlama Gelmektedir?
Eğitim Sertifikaları; Personellerin nakliyat hizmetlerinde çalıştığını ve bu çalışmalarda eğitim alarak süreçlerini tamamladıklarına dair hazırlanan bir rapordur. Her personel için tek tek hazırlanmaktadır.
Mesleki Yeterlilik Belgesi; Bu belge ise; özellikle kalifiyeli elemanlar arasında mobilyacı, elektrikçi ve tesisatçık gibi personeller barınmaktadır. Bu personellerin yapacağı teknik işlemlerde daha önce yeterli donanıma sahip olduğunu gösteren belgedir.
İş Sağlığı Raporu: Bu belge en çok önem verilen belgedir. İSG sağlık ekibi yani doktor tarafından bu personelin kurumsal nakliye hizmetinde çalışabileceğini ve hiç bir sağlık sorunun olmadığını gösteren belgedir.
SGK Evrağı; Bu belge her personelin taşıma şirketinde sigortasının olduğunu gösteren belgedir. Bu belge ile tüm sağlık güvenceleri korunmaktadır.
Sizde ofisinizin taşınmasında sorun yaşamamanız adına bu belgeri firmalardan tedarik ediniz. Ofis taşımacılığında İSG Ve SGK Evrakları ile ofisinizi daha iyi bir şekilde taşıyacak firmalara ulaşabilirsiniz. Firmamız ile çalışmalarınızı başarılı bir şekilde tamamlamış olursunuz. Ayrıca ofis taşımacılığı sayfasında da ofisinizi nasıl taşıtabileceğiniz ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.
Level Nakliyat Firmasının Ofis Taşımacılığında İSG Ve SGK Evrakları Tam mı?
Evet, Level Nakliyat firmamızın Ofis Taşımacılığında İSG Ve SGK Evrakları tamdır.