İstanbul ofis taşıma fiyatları firmaların kendi fiyat politikalarına göre değişiklik gösterir. Fiyat belirlenirken öncelikle eşya bildirimi yapmanız gerekir. İlk olarak, ofisinizde kaç adet masa, koltuk takımı, beyaz eşya bulunmaktadır? Bunların bilgisini nakliye firmasına ilettikten sonra, ikinci olarak; gidilecek yol ve harcanacak yakıt hesaplanarak size bir fiyat teklifi hazırlarız.
Teklifi kabul ederseniz size uygun bir zamanda ve bir günde tüm ofis eşyalarınız taşınmış ve gidecekleri yere güvenle, sağlam bir şekilde teslim edilmiş olur. Taşınma aşamasında öncelikle etrafta bulunan ve kolay taşınabilecek eşyalarla başlanır.
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- İstanbul ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
Ofis ve Büro Taşımacılığında Ücretlendirme
Ofisinizi taşımak istediğiniz profesyonel bir nakliye firmasıyla anlaşmak en doğru çözümdür. Eşyaların zarar görmemesi ve hızlı bir şekilde taşıma işlemlerinin bitmesi size hem faydalıdır hem de zamandan kazandırır. Ofisinizi taşımak istediğinizde araştırma yaparken dikkat etmeniz gereken husus kaliteli hizmet alacağınızdan emin olmaktır.
Profesyonel bir nakliye firması ile anlaştığınızda ofis taşımacılığı süreci şu adımlarla işler:
- Ofis içerisindeki eşya tespiti ve sayımı
- Eşyaların kolilenmesi ve paketlenmesi
- Büyük eşyaların demonte edilmesi
- Nakliye aracına yerleşim ve yolculuk
- Eşyaların araçtan indirilerek uygun yerlere taşınması
- Demonte edilen eşyaların yeniden monte edilmesi
Tüm bu süreç eşyalarınıza zarar vermeden gerçekleşir. 2024 ofis nakliye ücretlerini ilk aşama olan eşya tespitinin yapılmasından sonra belirleriz. Çünkü, paketlenmesi gereken eşyaları kendiniz paketlemek istemiyorsanız taşıma için gelen profesyonel ekip olarak biz de paketleyebiliriz. Paketleme işini de tüm fiyata ekleriz. İstanbul şehir içi ofis taşıma hizmetleri de en iyi şekilde sunmaktayız.
Ofis Taşıma Temiz Nakliyat
Sonuç olarak, taşınma işlemi başlamadan önce fiyatlar ofisinizde tespit yapılıp eşyalar kayda alındıktan sonra belirleniriz. Çünkü, ortaya çıkan meblağ montaj ve demontaj dahil her aşamayı kapsar. Eşyalarınızı güvenle ve zarar görmeden taşırız.
Ofiste bulunan bilgisayar, yazıcı, dosya dolabı gibi önemli eşyalar öncelikle paketleyerek ve bantlayarak koruma altına alınırız ve o şekilde taşırız. Profesyonel ofis taşımacılığında fiyat aralıkları belirli bir üst sınıra sahip değildir. Ama, fiyatın üst sınırının belirlenmesi sizin eşyalarınız sayısına ve nakliye aracının yapacağı yola bağlıdır.
Eğer bir şehirden başka bir şehre gidiliyorsa fiyatı da buna göre belirleriz. Özetle, yakın mesafeler arası fiyatlandırmamız daha uygun bir fiyat olur. Ama asıl etken, fiyatlar için, eşyaların taşınacağı yeni ofisin kaçıncı katta olduğu etkiler. Ya da bir binanın üst katındaysa ve asansör yok ise iş gücü olarak bunu da fiyata ekleriz. Ofis taşımacılığı müşteri memnuniyeti odaklıdır ve eşyalarınızı sorunsuz bir şekilde taşırız.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.