Ofis taşımada koronavirüs tedbirleri ile ilgili birçok konularda bilgi vermeye devam etmekteyiz. Başlangıçta, Çin’in Wuhan kentinde başlayıp bütün dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgını, sosyal hayatı da kontrollü bir döneme sokmuştur. Ayrıca, Ülkemizde ve dünyada koronavirüs ile mücadele kapsamında alınan tedbirlerde; sosyal mesafe, maske kullanımı ve el hijyeni ilk sırada yer almaktadır. Özellikle kalabalık ortamlarda hassasiyet göstererek, bu kurallara daha fazla riayet edilmesi gerekir.
Ofis Taşımacılığında Korona Tedbirlerinin Önemi
Sonuç olarak, her sektörde olduğu gibi ofis taşımacılığı sektöründe de gerekli tedbirler alınmaya devam etmek zorundadır. Ama, ofis nakliye hizmeti almak isteyen firmalar, içinde bulunulan bu süreç ile ilgili haklı tereddütler yaşamaktadır. Bazen ofis taşıma işlemini ertelemekte, bazen de firma seçimi konusunda zorlanmaktadırlar.
Müşterilerinin istek ve ihtiyaçlarını her zaman ön planda tutan profesyonel ofis taşımacılığı firmalarından, birisiyiz. Sağlık Bakanlığı tarafından bildirilen kurallara uygun davrandık. Ve gerekli önlemler çerçevesinde taşımacılık hizmetlerine kesintisiz bir şekilde devam etmekteyiz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşımada Koronavirüs Tedbirleri Nelerdir?
Ofis taşımaca koronavirüs tedbirleri, hem çalışanların hem de taşınan eşyaların güvenliğini sağlamak için oldukça önemlidir. Taşımacılık sürecinde birçok kişi ile temas edilebileceği düşünülürse, taşıma işleminin başlangıcından sonuna kadar birtakım önlemler alınması gerekmektedir. Biz de ofis taşımada koronavirüs tedbirleri almaktayız.
Level Nakliyat olarak aldığımız ofis taşımada koronavirüs tedbirler şu şekildedir:
- Maske Takılmalıdır: Ofis taşıma işlemi sırasında, çalışanların yanı sıra, taşıma işlemini yapan personel de maske takmalıdır. Maske, hem solunum yoluyla bulaşan virüsleri engellemek hem de havada asılı kalan parçacıklardan korunmak için kullanılır. Bu nedenle, maske takmak ofis taşımacılığı sırasında önemli bir tedbirdir.
- Dezenfekte Edilmelidir: Ofis taşıma sürecinde, herhangi bir virüsün eşyalar üzerinde kalması ve diğer ofislerde bulaşmasını önlemek için tüm eşyalar dezenfekte edilmelidir. Bu nedenle, taşınacak olan tüm eşyalar, özellikle masalar, sandalyeler, bilgisayarlar, yazıcılar ve diğer ofis malzemeleri dezenfekte edilmelidir.
- Sosyal Mesafe Korunmalıdır: Ofis taşıma işlemi sırasında, çalışanlar ve taşıma personeli arasında en az 1,5 metre mesafe korunmalıdır. Bu, virüsün yayılmasını önlemek için oldukça önemlidir. Ayrıca, ofis taşıma işlemi sırasında asansör kullanımı, sadece az sayıda kişinin kullanımına izin verilerek, sosyal mesafe korunmalıdır.
- El Hijyeni Önemlidir: Taşıma işlemi sırasında, çalışanlar ve taşıma personeli ellerini sık sık yıkamalı ve dezenfekte etmelidir. Bu, virüsün eller üzerinde kalmasını önlemeye yardımcı olur. Ayrıca, çalışanlar taşıma işlemi sırasında ellerini yüzlerine götürmemelidir.
- Mümkünse, Ofis Taşıma İşlemi Ertelenmelidir: Ofis taşıma işlemi, işlerin aciliyetine göre ertelenmelidir. Eğer ofis taşıma işlemi ertelenebiliyorsa, bu zaman dilimi, pandemi dönemi sona erdiğinde gerçekleştirilebilir. Bu, çalışanların ve taşıma personelinin sağlığını korumak için en iyi çözümdür.
Kurumsal ofis taşımada koronavirüs tedbirleri dahilinde sıkı tedbirler alarak; hem çalışanlarının, hem de hizmet verdikleri şirketlerin sağlığını korumalıdırlar. Öncelikle, taşımaya başlarken hazırlık aşamaları hijyen kuralları doğrultusunda tamamlanarak, tek kullanımlık malzemelerle desteklenmelidir.
Aslında, Koronavirüs bulaşıcılığında en büyük etken insan faktörü olduğundan, ofis nakliyesinde çalışacak ekibin sağlık kontrollerinin takibi de taşımacılık firmasının sorumluluğundadır. Çalışanların düzenli olarak bilgilendirilmesi ve denetlenmesi bu anlamda önem arz etmektedir.
Pandemi Sürecinde Ofis Nakliyesi Nasıl Olmalıdır?
Aslında, Level nakliyat pandemi sürecinde de çalışmalarına hız kesmeden devam etmektedir. COVID-19 kapsamında alınan tedbirleri yakından takip ettik. Ve tüm çalışmalarını hijyen kurallarına ve yönetmeliklere uygun bir biçimde yürüttük. Koronavirüs döneminde güvenli nakliye hizmetleri gerçekleşmesi için, ofis nakliyesinde kullanılacak tüm araç ve ekipmanlar her kullanımda dezenfekte ederiz.
Sonuç olarak, Profesyonel ofis taşıma ekibini düzenli sağlık kontrollerinden geçiriyoruz. Sağlık Bakanlığı tarafından verilen HES kodlarını tek tek inceleriz. Hijyen kuralları gereği sosyal mesafeye dikkat ediyoruz. Aynı zamanda maskeli ve eldivenli, gerektiğinde ise özel tulumlu bir biçimde ofis taşıma hizmeti veriyoruz.
Aslında, bu süreçte Level nakliyat sektördeki tecrübesini ortaya koydu. Bu zor süreçte de “yeni normale” uygun şekilde çalışmalarına yeni önlemler eklemektedir. Ofis taşıma esnasında ihtiyaç duyulan ekipmanlar için dezenfekte işlemi yapılır. Hijyen kurallarına dikkat edilir. eğitimli personelerle, sağlık kontrolleri takip edilir. Ve yetkililer ile gerekli tedbirleri eksiksiz uygulamaktadır.
Neden Level Nakliyatı Tercih Etmeliyim?
Çünkü, ücretsiz ekspertiz imkanı ve sigortalı taşıma hizmetimiz ile COVID-19 döneminde de kurumsal ofis taşımacılığına devam etmekteyiz. Güncel gelişmeler doğrultusunda firmamızda COVID-19 bilgilendirme ve bilinçlendirme toplantıları düzenlemekteyiz.
Çünkü, işin özü; müşterilerin istek ve ihtiyaçları dahilinde ekstra önlemler alınmasıyla toplum sağlığını ön planda tutuyoruz. Ve ofis nakliye hizmetlerinizi zamanında ve güvenli bir şekilde deneyimli ekibimizle birlikte tamamlamaktayız. Ofis taşımada koronavirüs tedbirleri ile ilgili daha fazla bilgi için firmamızın https://www.ofistasimaciligi.com.tr adresini detaylı olarak inceleyebilirsiniz.
Referanslarımız için lütfen tıklayınız.