Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır?

1956 Yılından beri Türkiye’nin ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır ile ilgili birçok söyleyişi düzenleyen ve bu söyleyişilere istinaden birçok makale yazan ve birçok insana tanıtan şirketimiz, ofis taşımacılığı hizmetlerinin basit bir iş olmadığını sizlere göstermiştir. Yıllardan beri Türkiye’de bulunan genel müdürlüklere hizmet vermek için çaba sarf eden ve günümüze kadar ofis taşımacılığı alanında yüksek miktarda referans sahibi olan firmamız ile her konuda bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Türkiye’de ofis taşımacılığı hizmetleri son 10 yılda ortaya çıkan bir sektör haline bürünmeye başlayan hizmet dalıdır. Eskiden ev taşıma firmalarının bile bu işi yaptığını az çok biliyoruz. Genel anlamda taşımacılık ilkelerine bağlı kalınan ve bu hizmet için yeterli donanıma sahip firmalar ofis taşıma hizmetlerini gerçekleştirmektedirler.

Peki Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır?

Ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır noktadasında, profesyonel firmaların başında yer alan Level nakliyat, sizlere bir ofis taşımacılığı hizmetinin nasıl gerçekleştirdiği hakkında ayrıntılı bir şekilde bilgi verecektir. İstanbul’un en eski taşımacılık şirketi olan Level nakliyat, profesyonel ofis taşıma hizmetleri ile ilgili olarak yapmış olduğu detaylı incelemeler sonucunda ofisin nasıl, ne kadar sürede ve ne şekilde organize edilip taşınacağı hakkında sizlere ayrıntılı bir şekilde bilgi verecektir.

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır
Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır

Profesyonel taşımacılık ilkelerine bağlı kalan şirketimiz her zaman ofis taşımacılığı hizmetlerinde güvenliği sağlayarak taşımacılık hizmetlerine devam etmektedir. İstanbul’un en meşhur taşıma şirketi olarak bilinen firmamız bu alanda büyük başarılar elde etmiştir. Sektörün en bilindik markası haline gelen şirketimiz fiyatlandırma açısından bir tık fazla olmasına rağmen insanlar tarafından iler tercih edilen nakliyat şirketi olması açısından büyük önem taşımaktadır.

Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları

Ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır konulu araştırmalarınızda, sizlere fiyat tablomuzu da sunmak istiyoruz;

Ofisteki Eşya Miktarı Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları Kolileme Ücreti
1 Odalı Ofis Eşyası 4000 TL – 10.000 TL 2000 TL
2 Odalı Ofis Eşyası 6000 TL – 12.000 TL 3000 TL
3 Odalı Ofis Eşyası 8000 TL – 14.000 TL 4000 TL
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri Ekspertiz Yapılacaktır Ekspertiz Yapılacaktır

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  
  • Ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır sorusu kapsamında en iyi hizmeti sağlamaktadır.

Ofis Taşımacılığında Doğru Adres

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır
Ofis Taşımacılığı Hizmetleri Nasıl Yapılır

Firmamızın referanslarından hizmet şekillerine kadar her türlü ayrıntılı bilgiyi https://www.www.ofistasimaciligi.com.tr adresinden ayrıntılı bir şekilde alabilirsiniz. Türkiye’nin vazgeçilmez nakliyat firması olmasının en büyük sırrı elindeki tüm müşterilerine ticari gözle değil, ortak çözümleyicisi olarak görmektedir. Ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır sorusu ile ilgili web sitemizden ayrıntılı bir şekilde bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Günümüz taşımacılık sektörünün en iyisi olan Level nakliyat firması ile tanışma zamanı geldi. Hemen teklif alabilirsiniz.

Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?

  • Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir. 
  • Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar. 
  • Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
  • Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır. 
  • Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir. 
  • İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir. 
  • Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır. 
  • Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz. 
  • Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur. 
  • Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır. 
  • Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.  

Sizlerden Gelen Sorular

Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?

Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.

Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?

Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.

Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?

Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.

Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.

Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?

Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.

Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?

Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Ofis taşımacılığı hizmetleri nasıl yapılır sorusuna en iyi yanıtları veren firma biziz.