Referanslı Ofis Taşımacılığı Nedir? : İş yeri değişiklinde yaşayacağınız evrak işlemleri sizleri oldukça yormaktadır. Aynı zamanda tüm bu yorgunluğun içerisinde stresin içerisinde birde eşyaların taşınmasını düşünmeyin. Sizler için bütün itina ile eşyalarınızı en iyi şekilde taşıyoruz. Bununla birlikte sizlere taşıma sürecinde herhangi bir zorlukta çıkartmıyoruz. Referanslı ofis taşımacılığı dediğimiz konu ise birden fazla yer alan referanslarımız bulunmaktadır. Bununla birlikte ilk ofis taşımacılığımız değildir. Bu yüzden de yılların deneyimi ile kalifiyeli personellerimiz herhangi bir iş yerinizde ki tek bir dosyanın bile zarar görmesini engellemektedir.
Referanslı Ofis Taşımacılığı Nedir?
Kolileme işlemlerimiz sayesinde de en iyi şekilde tüm evraklarınızı da dilediğiniz gibi saklayabiliyoruz. Herhangi bir karışıklığa da mahal vermiyoruz. Aynı zamanda da ofisinizde ki tüm eşyaları kısa süre içerisinde koruma altına alarak titizlikle bu taşımacılık alanında ki deneyimlerimize yer veriyoruz. Bundan dolayı mevcut bu deneyimlerimiz ile beraberinde de artık sizler de en iyi şekilde bu alanda ki başarıyı elde edebilecek ve ofis taşımacılığı konusunda herhangi bir sorun ile de karşılaşmayacaksınız.
Referanslı Ofis Taşımacılığı ve Paketleme Fiyatları
Level Nakliyat referanslı ofis taşımacılığı fiyatları şu şekildedir;
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Profesyonel Ofis Taşıma Şirketiniz
Çünkü eşyalar tek tek battaniyelere sarılacak ve aynı zamanda da kolileme işlemi ile de hem kırılacak olan eşyalarınız hem de evraklarınız titizlik içerisinde taşınırken korunacaktır. Bu işlemi ofisinizden eşyaları alırken, aracımız ile taşınırken, hem de yeni ofisinize taşırken büyük bir koruma sağlamaktadır. Böylece eşyalarınıza herhangi bir zarar gelmediği gibi aynı zamanda da sizlere hiçbir şekilde yük de bırakmıyoruz. Sizler ofisi bize gösterdiğiniz andan itibaren en iyi şekilde tüm titizlikle eşyalarınızı yeni ofisinize taşımaktayız.
Uygun fiyata ofis taşımacılığı
İşyeri değişikliği anda birçok masraflar çıkmaktadır. Bundan dolayı sizlerin bu masrafları bizler bildiğimiz ve esnaflarımıza karşı katkıda bulunmak adına en uygun fiyatlara ofis taşımacılığını gerçekleştirmekteyiz. Ofis büyüklüğünüz, eşya sayınız ne olursa olsun aynı gün içerisinde hem eşyalarınızı taşıyoruz hem de yeni ofisinize sizlerin istediği gibi dizayn ediyoruz. Böylelikle de Referanslı ofis taşımacılığı alanında yeni bir referansımızı katarak bu alanda ki hizmetlerimize hiç durmadan devam ediyoruz. Sizler bizim referansımız olmanız adına fiyatlarımız da büyük indirimler uyguladık. Geniş ekip sayımız sayesinde de sadece birkaç saat içerisinde dahi eşyalarınızı hem koruma altına alıyoruz. Hem de itina ile aracımız da taşıyoruz.
Ofis Taşımacılığında En Çok Sorulan Sorular
Hep karşılaştığımız soruları sizler için cevapladık:[/vc_column_text]
1956 yılından bu yana Level taşımacılık olarak ofis taşıma işlemleri gerçekleştiriyoruz.
Firmamız; ofis taşıma hizmetlerinde sizlerin talep ettiğiniz tüm sorulara, cevap verebilecek bir nakliyat şirketiyiz. Onları gerçekleştirebilecek donanıma sahip olduğu için dilediğiniz hizmet şeklini ve hizmetleri talep edebilirsiniz.
Olağanüstü herhangi bir durumda zararınız olmaması için nakliye işlemi boyunca tüm eşyalarınız sigortalanmaktadır.
Kesinlikle gerekmektedir. Çünkü ofis taşımacılığı hizmetleri ayrıntılı bir süreçtir. Bu konuda sizlere toplantılar yapılarak sürecin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayabiliriz.
Ofisiniz taşındığında profesyonel ve tecrübeli firmalar ile hareket ediniz. Çünkü onlar size ofisinizin taşınmasında sürprizler ile karşılaşmamanız için gerekli her türlü bilgiyi taşınma öncesinde sizlere iletecektir.
Ofis Sandalyeleri Taşıma Hizmetleri
Ekspertiz hizmetlerimizde kesinlikle ücret alınmamaktadır. Yapılan görüşmeye istinaden belirlenen tarihlerde ekspertiz hizmetleri yapılmaktadır.
Evet mesafe fark etmeksizin ofis taşıma işlemlerinizi profesyonel ekibimizde gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşıma fiyatlarını belirleyen en önemli iki kriter eşya sayınız ve mesafedir.
Tüm bilgisayar ve hassas elektrik-elektronik aletler özel olarak paketlenir ve sizlerin gözetiminde taşınır.
Tecrübeli ekibimiz bu gibi durumlarla karşılaşmamak için dikkatli davranır. Olağanüstü bir durumda eşyalarınıza zarar gelirse sigorta kapsamında tüm zararınız telafi edilir.
Evet her türlü ağır aygıtı taşıyabiliyoruz.
Tüm ofis malzemelerini özel ambalajlarla paketleyip, taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde düzenleyerek taşıma yapıyoruz.
Hayır, şimdilik sadece yurtiçi nakliyat yapmaktayız.
Size bir telefon kadar yakınız: Adres: Bağlarbaşı mah Kumru sok no:17/A Maltepe/İstanbul Tel: 444 65 02
Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş tüm tedbirlere uyarak taşıma yapıyoruz. Personelimiz koronavirüs şüphesi olmayan kişilerden seçilmekte ve taşımanın tüm aşamalarında maske ve eldiven kullanılmaktadır.