Ofisinizi bir yerden başka bir yere nakletmek istediğinizde güvenilir bir ofis taşıma firması aramanız çok doğal. Ofis taşımacılığı sadece profesyonel ve kurumsal firmalar tarafından yapılması durumunda güvenlidir. Merdiven altı işletmelerden olacağınız hizmetler sonucunda eşyalarınızın zarar görmesi hatta hakları olması kaçınılmazdır. Geniş araç filosu ve profesyonel çalışanları ile birlikte kaliteli hizmeti sunan firmalar güvenle ofisinizi bir yerden başka bir yere taşır. Şirketimiz sizin değer verdiğiniz eşyalarınızı sigortalı bir şekilde taşımakta ve hiçbir zarar görmeden yeni adresinize ulaştırmaktadır. Güler yüzlü ve deneyimli personeller, taşıma ve depolama sırasında eşyalarınızı zarara karşı korumak için dikkatli bir şekilde paketlemekte ve uygun araçlara yerleştirilmektedir.
Firmamız tarafından ofisinizde bulunan bütün mobilya ve elektronik eşyalar dikkatlice paketlenir ardından da uygun araçlara yerleştirilir. Ofis taşıma firması olarak, eşyalarınız taşıma süresi boyunca firmamız tarafından sigorta ile güvence altına alınıyor. Profesyonel ve güler yüzlü çalışanlarımız, taşıma işlemi boyunca gereken özeni gösteriyor. Firmamız anlaşma öncesinde ofisinize anlaşma öncesinde bir eksper göndererek gerekli ön fizibilite raporunu çıkarıyor. Ofisinizin büyüklüğüne ve taşınma işlemine göre gereken personel ve araçlar tam istediğiniz günde adresinize sevk ediliyor ve taşıma işleminiz gerçekleştiriliyor. Sorunsuz ve konforlu bir taşınma istiyorsanız kesinlikle tercihinizi bizden yana kullanmalısınız. Sadece şehir içi taşınma işlerinizde değil şehir dışına da firmamızdan destek alarak güvenle ofisinizi taşıyabilirsiniz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
Profesyonel Çözümler…
Firmamız tarafından taşınma öncesinde ofisinize gönderilen uzman incelemesi tamamen ücretsiz bir hizmettir. Taşıma işlemi ücretinin belirlenebilmesi için bu gereklidir. Ofis taşıma firması arayışınızda kesin ve doğru çözümler üretmek adına sizlerle yaptığımız ön görüşme sırasında istediğiniz hizmetlerimize tam olarak anlatmanızı rica ediyoruz. Mobilya sökme ve montaj işleminiz var mı? Taşındığınız yeni adreste kurulum yapılacak mı gibi soruların yanıtını doğru ve eksiksiz bir şekilde vermeniz durumunda en doğru çözümlere birlikte ulaşabiliriz. Uzman incelemesi işlemlerinin sona ermesinin ardından size gönderilen teklif formunu onaylamanız durumunda en kısa sürede Ofis taşıma firması olarak taşıma işleminizi gerçekleştirebiliriz. Günün 24 saati açık olan müşteri hizmetleri hattımızdan bize ulaşın, konforlu ve güvenilir bir taşınma için size adresinizde ziyaret edelim.
Bizimle iletişim sayfamızdan temasa geçebilir, araçlarımıza göz atabilirsiniz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi ofis taşıma firması olarak bilinmektedir.