En iyi ofis taşıma şirketleri, müşterilerine bu önemli hizmeti profesyonel seviyede sağlamaya özen gösterirler. Ofis taşımacılığı, oldukça zor ve dikkat isteyen bir işlemdir. Bu işlem esnasında ofis eşyalarının zarar görmemesi ve sürecin güvenli olması çok önemlidir. Tabii siz de tüm bu etkenler neticesinde, iyi bir ofis taşıma firması ile anlaşma sağlamalısınız. Böylece işinizi daima garanti altına alırsınız.
“Level Nakliyat” firmamız, en iyi ofis taşıma şirketleri arasında daima ön sıralarda yer alır.
İstanbul’un En İyi Ofis Taşıma Şirketleri
Konu ofis taşıma olunca, İstanbul bölgesi de tüm yoğunluğu üzerine çekmektedir. Bunun sebebi ise bölgede bulunan çok sayıda ofis ve işyerleridir. Özellikle de kentsel dönüşüm ve ekonomik sebepler, İstanbul merkezli ofislerin adres değişikliğine gitmesini tetikliyor. Bu durumda ise ofis sahipleri de İstanbul’un en iyi ofis taşıma şirketleri arasında seçim yapmak durumunda kalıyorlar. Bunun en iyi şekilde yapılması, elbette ki firmanıza değer katara. Yani ofis eşyalarınız güvenle taşınır ve süreçten de gayet memnun kalırsınız. İstanbul’un en iyi ofis taşıma şirketleri arasında olan Level Nakliyat’a dilerseniz instagram adresinden de ulaşabilirsiniz.
Ofis taşımacılığı konusunda memnun kalacağınız bir hizmetten faydalanmak istiyorsanız, tercihiniz daima “Level Nakliyat” firması olmalıdır.
Ofis Taşıma Fiyatları
Ofis Taşıma Fiyatları
Ofis Taşımacılığı Ücretleri
Asansörlü Ofis Nakliye Fiyatları
Ofis Parça Eşya Taşıma Fiyatı
3.000 – 5.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatı
10.000 – 30.000 ₺
2.000 ₺
1+1 Ofis Taşıma Ücretleri
10.000 – 12.000 ₺
2.000 ₺
2+1 Ofis Taşıma Ücretleri
12.000 – 15.000 ₺
2.000 ₺
3+1 Ofis Taşıma Ücretleri
18.000 – 22.000 ₺
2.000 ₺
4+1 Ofis Taşıma Ücretleri
20.000 – 25.000 ₺
2.000 ₺
İstanbul Ofis Taşıma Fiyatları Listesi
Kurumsal Ofis Taşıma Şirketleri Özellikleri
Ofisinizi taşıtmak istiyorsanız, aynı zamanda kurumsallığa da fazlasıyla önem vermeniz gerekmektedir. Zira bu kapsamdaki firmanın kurumsal olması demek, sürecin en profesyonel şekilde yönetilmesi demektir. Elbette ki size bu konuda ihtiyacınız olan kaliteli hizmetleri de ancak kurumsal ofis taşıma şirketleri sağlayabilir. Bu şirketlerin sahip olduğu özellikleri ise şu şekilde sıralayabiliriz;
Ofis nakliyesi konusunda uzmanlaşmıştır.
Firma bünyesinde daima uzman personeller görev yapar.
Süreci profesyonel şekilde yöneterek müşteri memnuniyetinin artmasını sağlarlar.
Ofis eşyalarınızı özenli bir şekilde taşıyarak, herhangi bir kırılma ve zarar görme riskini en az seviyeye indirirler.
Tüm işlemlerini sigorta kapsamına alıp müşterilerini güvencede tutarlar.
Sigortalı Ofis Taşımacılığı
Eğer siz de ofis taşımacılığı hizmetlerinden faydalanmak istiyorsanız, sigorta yapan firmaları tercih etmelisiniz. Mesela biz, “Level Nakliyat” olarak müşterilerimize her daim kaliteli hizmetler sunmayı hedefliyoruz. Bizden hizmet alanlar, daima memnun kalmaktadır. Ancak her ne kadar dikkat etsek de bazen istenmeyen durumlar meydana gelebiliyor. Bu da ofis eşyalarınızın kısmen de olsa zarar görmesine sebebiyet verebilir. Ancak hiç endişelenmeyin, biz aynı zamanda sigortalı ofis taşımacılığı hizmeti sağlamaktayız. Yani süreç öncesinde, ofis eşyalarınızı sigorta ile güvence altına alıyoruz. Böylece, olası herhangi bir maddi hasar durumunda tüm sorumluluk sigorta şirketine ait oluyor.
Unutmayın, “LEVEL Sigortalı Ofis Taşımacılık” firmamızdan hizmet aldıysanız, gözünüz hiçbir zaman arkada kalmaz.
Profesyonel Ofis Taşımacılığı
Profesyonel ofis taşımacılığı yapan firmalar, müşteri memnuniyetini daima en üst seviyede tutarlar. Ofis eşyalarınızın taşınma süreci, o firma için çok önemlidir. Bu durumda da sizlerin memnuniyetini sağlamak adına her daim en kaliteli hizmeti sunmaya özen gösterirler. Zaten firma personelleri de iş ahlakını benimsemiş kişiler olacağı için neredeyse hiçbir sorunla karşılaşmazsınız. Profesyonelliğin olduğu yerde, her zaman memnuniyet de var demektir.
“Level Nakliyat” firmasının olduğu yerde de profesyonellik her daim asıl hedef haline gelir.
Sizlerden Gelen Sorular
Sadece İstanbul İçerisinde mi Hizmet Veriyorsunuz?
İstanbul ilimiz başta olmak üzere, ülkemizin her yerinde ofis taşımacılık hizmeti sağlamaktayız.
Ofis Taşıma Ücretleri Nasıl Belirlenir?
Bunun için öncelikle ofisinizin büyüklüğüne ve ofis eşyalarınızın yoğunluğuna bakıyoruz. Ayrıca özel müşteri taleplerini de değerlendirerek, ona göre bir fiyat listesi çıkarmaktayız.
Ofis Eşyalarımıza Sigorta Yapıyor musunuz?
Evet, müşterilerimize daima sigortalı ofis nakliyesi hizmeti sunmaktayız. Bu sayede, oluşabilecek herhangi bir maddi hasarın bedelini sigorta şirketi ödüyor.
Ofis Taşıma İşleminde Asansörlü Vinç Kullanıyor musunuz?
“Level Nakliyat” olarak, müşterimize aynı zamanda asansörlü ofis taşıma hizmeti de sunmaktayız. Böylece eşyalarınızın en hızlı ve en güvenli şekilde aşağıya indirilmesini sağlıyoruz.
Ofis Taşıma Süreci Ne Kadar Sürüyor?
“Level Nakliyat” firmamız, ofis taşıma işlemini en geç iki gün içerisinde tamamlamaktadır.