Taksim Bölgesinin Ofis Taşıma Firması
İstanbul aslında taksim bölgesi ile anılmaktadır. Yani taksim bölgesi İstanbul’un en belirgin simgesidir. Sektörümüzde bu alanda önemli çalışmalar sunan şirketleri de barındırmaktadır. Özellikle Level Taşımacılık ailesi olarak İstanbul Taksim bölgesinde profesyonel evden eve nakliyat ve ofis taşımacılığı hizmetlerini en iyi şekilde organize etmekteyiz. Yılların deneyimli ve güvenirliği açısından her zaman sizlere destek vermektedir.
Taksim ofis taşımacılığı hizmetlerimizde şirketimiz her daim bu hizmet sektöründe bir adım önde gitmektedir. Ofis taşımacılığı hizmetlerine büyük önem veren şirketimiz kurumsal bünyesinde barındırmış olduğu yapısı ile sektörüne büyük katkılar sunmaktadır. Sadece tecrübesi ve deneyimi değil, aynı zamanda müşteri memnuniyeti için her türlü organizasyonlarını düzenli bir şekilde gerçekleştirmektedir.
Taksim Ofis Taşımacılığı ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Sigortalı ve Profesyonel Ofis Taşıma Hizmetleri
Şirketimiz siz değerli iş ortaklarına ofis taşımacılığı hizmetlerinde özel taşımacılık hizmetleri sunmaktadır. Level Taşımacılık güvencesinde ofislerinizi taşıtırken tüm eşyalarınız detaylı bir şekilde sigortalandırılmaktadır. Genel anlamda her konuda profesyonel olan şirketimiz ofisiniz bir yerden başka bir yere düzenli bir şekilde organize etmektedir. Her konuda yeterli tecrübeye sahip olan şirketimiz bu özelliği ile sektörde önemli bir yer edinmiştir.
Firmamızın güvencesinde Taksim bölgesinde ofislerinizi gönül rahatlığı ile taşıtabilirsiniz. Asla tereddüt etmenize gerek yok. Firmamızın kurumsal web adresi olan https://www.www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yaparak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Şirketimiz sizlere her konuda yardımcı olacaktır. Firmamızı FACEBOOK adresinden de takip edebilirsiniz. Bu sayfamızda indirim fırsatlarını da görebilirsiniz. Şirketimiz sizlere her ay düzenli olarak indirimler sunmaktadır. Sizlerde bu indirimlerden faydalanabilirsiniz. Firmamızın güvencesi ile ofis taşıma hizmetleriniz başarılı bir şekilde olacaktır.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Taksim Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Taksim Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Taksim Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Taksim Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.