Değerli okurlarımız sizlere ofis taşıma teklifi alın işlemleri ile ilgili neler yapabileceğiniz konusunda ayrıntılı bir şekilde bilgiler veriyor olacağız. Günümüzde ofisinizin taşınması ile ilgili olarak daha önce kafanızda belirlemediğiniz bir nakliyat firması olduğu zaman hemen internet başında ofis taşıma firması aramaya başlarsınız. Karşınıza kimin nasıl çıkacağını bilemezsiniz. Aslında bu bir yandan iyi bir yol olan ama diğer bir yandan da kötü sonuçlar doğurabilecek bir internet imkanıdır. Yıllardan beri bu işi profesyonelce yapan bir nakliyat firmasını internette bulmak hiç de o kadar kolay olmaz bu konuda özel çalışmalar gerekebilir. Fakat siz yine de ofis taşıma firmalarından fiyat almaya devam ediniz.
Ofisiniz Mi Taşınacak? Hemen Teklif Alın
Ofis taşıma hizmetleri ile ilgili olarak teklif almak isterseniz firmamızın iletişim bölümünde yer alan teklif bölümüne girebilirsiniz. Şayet gerekli bilgileri eksik bulupta daha detaylı bilgi almak isterseniz direkt iletişim bilgilerimiz üzerinden bizlerle bağlantı kurarak hemen teklifinizi alabilirsiniz. Ofis taşıma teklifi alın ve kaliteli bir şekilde hizmetinizi ayrıntılı bir şekilde öğrenin
Ofis Taşıma Teklifi Alın: Level Nakliyat Ofis Taşıma Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- En iyi firmadan en uygun Ofis Taşıma Teklifi Alın.
İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti
Anadolu Yakası İlçeleri | Avrupa Yakası İlçeleri |
Kadıköy | Beyoğlu |
Üsküdar | Beşiktaş |
Maltepe | Sarıyer |
Ataşehir | Şişli |
Kartal | Bakırköy |
Pendik | Eyüp |
Tuzla | Avcılar |
Çekmeköy | Bağcılar |
Sancaktepe | Güngören |
Sultanbeyli | Zeytinburnu |
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Bu firma ile en uygun tarifelerde Ofis Taşıma Teklifi Alın.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Ofisiniz Emin Ellerde Taşıtabilirsiniz.
İstanbul ofis taşıma şirketleri arasında her zaman kendini en iyi şekilde ispatlayan bir nakliyat şirketi olan Level Taşımacılık firması ile tüm ofis taşıma hizmetlerini başarılı bir şekilde alabilirsiniz. Firmamız sizlere ofis taşıma hizmetleri için fiyat teklifi vermeden önce gerekli incelemeleri yapmak adına ücretiz ekspertiz organize etmektedir. Yapılan detaylı inceleme sonucunda tüm eşyalarınızın incelemesi bitince gerekli organizasyonlar yapılarak fiyat teklif çıkarılır. Böylece ofis taşıma fiyat teklif al olayı tamamlanır. Taşımacılık hizmetlerinde teklif almadan önce ücretsiz ekspertiz hizmetleri de alabilirsiniz. Yapılacak doğru bir inceleme akabinde sizlere doğru bir fiyat teklif çalışması gelecektir. Her konuda bilgi alışverişi yapabileceğiniz ender nakliyat şirketlerinden birisiyiz.
Ofis Taşıma Teklifinin Doğru Adresi Level Taşımacılık
Siz ofisinizi nasıl ne şekilde taşınacağı ile ilgili olarak firmamıza bilgi vermeniz yeterli olacaktır. Firmamız gerekli plan ve programlar eşliğinde her konuda sizlere destekte bulunacaktır. Yapılacak tüm nakliye hizmetleri sıralamasında firmamız hiç bir sorun oluşturmadan ofis taşıma hizmetlerinizi sonlandıracaktır. Detaylı bilgi almak adına https://www.www.ofistasimaciligi.com.tr adresine giriş yapabilirsiniz. Bize ulaşın ve Ofis Taşıma Teklifi Alın.