Ofis taşımacılığında dev marka olan Level Taşımacılık, 1956 yılından beri istikrarla çalışmaktadır. %100 Türk şirketi olma özelliği gösteren ve buna yakışır şekilde sektörde liderliğini sürdüren, ofis taşımacılığında dev marka olma özelliği taşıyan kurumsal firmamız Türkiye’nin 81 ilinde hizmet vermektedir.
Ofis Taşımacılığında Dev Marka
Tüm Türkiye’de evden eve nakliyat, ofis taşımacılığı, depolama hizmetleri ve bu hizmetlere ait çok sayıda alt hizmet sunmaktadır. Aynı zamanda Level Taşımacılık yurt dışı ofis taşımacılığı alanında da çalışmaya başlamaktadır. Güvenle hizmet anlayışını uluslararası platforma da taşımıştır.
Nakliye sektörü içerisinde firmamız, öncü konumdadır. Bundan dolayı taklit edilen durumunda olup tüm rakipleri tarafından yakalanmaya çalışan üst standartlara sahiptir. Çok sayıda referansının olmasının yanı sıra tarihine sayısız müşteri memnuniyeti sığdırmıştır. Çünkü Yaptığı işlerde müşteri memnuniyetini amaçlamış ve amacında başarıya ulaşmıştır. Uzun yıllardır geniş bir sahada hizmet veriyor olmasından kaynaklı olarak sayısız çalışmaya imza almış olmakla beraber daima yenilenen müşteri ihtiyaçlarına karşı duyarlı kalmayı başarmıştır.
Bu sebepledir ki rekabetin yüksek olduğu ofis taşımacılığı sektöründe tabiri caizse gelen geçen yani müşteri memnuniyetini ve kendi mali varlığını devam ettiremeyen firmaların çokluğuna rağmen ilerlemeye ve büyümeye devam etmiştir.
Ofis Taşımacılığında Neden 1 Numarayız?
Level Taşımacılık olarak kurumsal ofis taşımacılığında dev marka şeklinde anılmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Öte yandan asla bununla yetinmeyerek ve daima gelişerek yeni başarılara imza atmanın peşindeyiz. Memnun müşteri portföyümüz ile sektördeki başarımızı tescil edilmektedir. Sürekli koyduğumuz hedeflerde ilerleyerek kendi bünyemizde de başarıyı sürdürmekteyiz. İşte bizi daima taklit edilen sektörde kök salmamıza destek olan politikamız bu vizyonumuzda saklıdır.
Her geçen gün yeni araçlar eklediğimiz geniş filomuzu, sürekli geliştirdiğimiz çalışan kadromuzu özenle seçmekteyiz. Çünkü biliyoruz ki en iyi hizmeti vermek için en iyi şartlara sahip olmalıyız. Müşterilerimize karşı verdiğimiz kaliteli hizmet sayesinde, ailemize her geçen gün birilerini katıyoruz. Müşterilerimizdeki memnuniyet ifadesi, işimizin karşılığını almamızı sağlayan en önemli belirtilerden birisidir. Müşterilerimizin memnun kalması sonucunda firmamız, daha kaliteli hizmet sunmaya gayret etmektedir.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Ofis Taşımacılığında Dev Marka olarak bilinir.
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Ofis Taşımacılığında Dev Marka olarak hizmet veriyoruz. Bize instagram adresimizden ulaşabilirsiniz.