Firmamız olarak bu makalemizde sizlere ofis taşıma hizmetinde fiyatlandırma nasıl yapılır sorusu ile ilgili bilgiler aktarıyor olacağız. Ofis taşıma işlemi hızlı ve titizlikle gerçekleştirilmelidir. Öyle ki müşterileriniz aradaki değişimden olabildiğince az etkilenmeli ve oluşan bu az miktardaki etki de olumlu yönde olmalıdır. Yavaş ilerleyen taşıma süreçleri müşterilerinizle olan iletişiminizin zayıflamasına, mevcut işlerinizin sekteye uğramasına sebep olur. Böyle bir sürecin sonunda da müşteri kayıpları kaçınılmaz olacaktır. Bu sebeple taşınma sürecini en sorunsuz ve hızlı çözüme kavuşturacak ofis nakliye şirketlerinden destek alarak geçirmek, şirketinizin geleceği için çok önemlidir.
Level Taşımacılık tüm bu süreci sizin için en iyi şekilde yönetecek olan, ofis taşıma alanında köklü referanslara sahip bir firmadır. Tek yapmanız gereken bize ulaşıp gerekli bilgileri iletmek ve anlaşma sağlamaktır. Sonrasında deneyimli personelimiz göz açıp kapayıncaya kadar gerekli tüm işlemleri halletmiş olacaktır.
Level Nakliyat Ofis Taşıma Hizmetinde Fiyatlandırma
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- Ofis Taşıma Hizmetinde Fiyatlandırma konusunda uygun bir firma olmalıdır.
İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti
Anadolu Yakası İlçeleri | Avrupa Yakası İlçeleri |
Kadıköy | Beyoğlu |
Üsküdar | Beşiktaş |
Maltepe | Sarıyer |
Ataşehir | Şişli |
Kartal | Bakırköy |
Pendik | Eyüp |
Tuzla | Avcılar |
Çekmeköy | Bağcılar |
Sancaktepe | Güngören |
Sultanbeyli | Zeytinburnu |
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
- Level Nakliyat, Ofis Taşıma Hizmetinde Fiyatlandırma en uygun firmadır.
Ofis Taşıma Hizmetlerinde Fiyatlandırma Kriterleri
Ofis taşımacılığı hizmetlerinde fiyatlandırma yapılırken çeşitli kriterler etkili olur. Bu kriterler tüm firmalar için aynıdır ve şu şekilde sıralayabiliriz.
- Taşınacak eşya miktarı: Ofis nakliyesini gerçekleştirecek olan firmanın iş yükünü belirleyecek en önemli kriter olduğu için fiyata olan etkisi en önemli unsur taşınacak eşya miktarıdır.
- Eski ve yeni ofis arasındaki nakliye mesafesi: Ofis nakliye şirketi açısından maliyetin 2. önemli basamağını oluşturur.
- Ofislerin kaçıncı katta yer aldığı: Yine iş yükü açısından 2 ofisin de kaçıncı katta olduğu maliyeti ciddi boyutta etkileyebilir. Bunun yanında üst katlarda yer alan ofislerde asansör bulunup bulunmadığı da fiyatlandırmaya yüksek oranda etki edecektir.
- Taşınacak eşyaların içeriği: Taşınacak eşyaların ağırlığı, kırılganlığı ve kolay zarar görebilecek yapıda olması ofis taşıma hizmetlerinde fiyatlandırmayı doğrudan etkileyecektir.
- Özel hizmet gerektiren taşıma işlemleri: Çelik kasalar gibi taşınması zor ve ekstra profesyonellik gerektiren durumların da önceden bildirilerek koşulların görüşülmesi ve ekstra fiyatlar hakkında bilgi alınması gerekir. Kasa taşıma işlemleri ağırlık ve boyutları sebebi ile ofis taşıma işlemlerinin en zor basamakları arasında yer alır. Taşınması sırasında özel ekipman ve alanında uzan personele ihtiyaç duyulur.
Hizmet Seçiminde Fiyatlandırmanın Yeri
Neye ne kadar para ödediğinizi bilmek müşteri olarak elbette sizin hakkınız. Fakat ofis taşıma hizmeti satın alırken fiyat tek ölçüt olmamalı. Pahalı hizmet her zaman kaliteli olmayacağı gibi ucuz hizmette ekonomik olmayabilir. Bu sebeple seçiminizde önceliği kalite, referans gibi unsurlara vermeli fiyat koşulunu diğer önemli ölçütleri sağlayan firmalar arasında değerlendirmelisiniz. Ofis Taşıma Hizmetinde Fiyatlandırma Nasıl Yapılır sorusu ile ilgili olarak makalemizde yeterli cevapları bulamadıysanız direkt telefon numaralarımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz. Ofis Taşıma Hizmetinde Fiyatlandırma konusunda uygun seçenekler sunuyoruz.