Level Taşımacılık markası olarak Gebze ofis taşımacılığı hizmetimizle Gebze bölgesinde de sizleri yalnız bırakmıyoruz. Ofis taşıma, holding taşıma, laboratuvar taşıma, para kasası taşıma ve çok daha çeşitli alanlarda nakliye hizmetlerimizin yanında depolama hizmetleri ile de yanınızdayız.
Gebze Ofis Taşımacılığı Süreci Nasıl İşler?
Ofis taşıma hizmeti ihtiyacınız sonucu bizlere ulaştığınızda uzman ekibimiz tarafından karşılanırsınız. İster yüz yüze ister telefonla olsun ekibimize istediğiniz soruları sorarak cevaplar alabilirsiniz. Talep ettiğiniz hizmetin ayrıntıları konusunda karşılıklı anlaşmaya varıldıktan sonra istediğiniz şartlarda işlemlerinize başlanır.
Gebze Ofis Taşımacılığı Hizmetlerimiz İle İlgili Fiyatlandırma
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşımacılığı Fiyat Teklifleri
Deneyimli kadromuzdan oluşan bir ekip ofisinize gelerek gerekli işlemlere başlar. Eşyalarınızı uygun kategorilere ayırır. Sigorta işlemleriniz tamamlanır. Yine eşyalarınız için uygun olan paketleme, güvenlik önlemleri işlemleri tamamlanarak ofisinize zarar vermeden araçlara yüklenir. Tüm bu işlemler yapılırken çevreye verilen rahatsızlık minimum düzeyde tutulur. Eşyalar için uygun aracın seçilmesi ve eşyaların planlı yerleşimi ofis nakliyesi işlemlerinin en önemli basamağını oluşturur. Bu sayede eşyaların araç içinde zarar görmesi önlenmiş olur.
Gebze Bölgesinin Vazgeçilmez Ofis Taşıma Şirketiyiz
Firmamız yıllardan beri Gebze bölgesinde bulunan şirketlere taşımacılık hizmetleri gerçekleştirmektedir. Vazgeçilmez ofis taşıma şirketi olmuştur. Gideceği yere ulaşan ofis eşyalarınız planlı yerleşim sayesinde aynı şekilde araçlardan ofisinize taşınır gerekli kontroller ve yerleşimler yapılır. Bu sürecin tamamı sizinle anlaşılan süre zarfında tamamlanır. Minimum düzeyde sıkıntı ile tüm bu işlemleri tamamlayabilmek ve planlanmayan krizleri sürece zarar vermeyecek şekilde yönetebilmek ancak uzun yıllardır bu işi yapıyor olmanın verdiği tecrübe ile mümkündür.
Kurumsal Ofis Taşıma Hizmetleri
Level Taşımacılık firması olarak yılların da verdiği tecrübe ile kurumsallığın önemini biliyor ve ona göre hareket ediyoruz. Asla günü kurtarmayı amaçlamıyor ve geleceğe dair yaptığımız planlara uygun hareket ediyoruz. Bizim için her müşterimiz birbirinden değerli ve özeldir. Birbirinden farklı ihtiyaçlara yaratıcı çözümler ile cevap vererek hizmet yelpazemizi geliştiriyoruz.
Kurumsal olarak yürüttüğümüz ofis taşıma hizmetlerinin müşterilerimize sağladığı en önemli avantaj ise güven duydukları bir firmadan sektör içinde sağlanabilecek en uygun fiyata hizmet alabilmeleridir. Korumayı amaçladığımız bir marka değerimiz olduğu için kaliteden ödün vermek pahasına alt rakamlara inmediğimiz gibi , devamlılık ve memnun müşteri prensibini benimsediğimiz için olması gerekenden fazla rakamlar talep etmiyoruz. Gebze ofis taşımacılığı alanında da verdiğimiz başarılı hizmetlerde de prensiplerimizden asla vazgeçmiyoruz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Sizlerden Gelen Sorular
Gebze Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Gebze Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Gebze Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Gebze Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.