Ofis Taşımacılığında Neden Level Taşımacılık diye merak ediyor musunuz? Geçmişi oldukça uzun yıllara dayanan ve tam olarak 1970 yılında tam olarak profesyonel hayatına başlayan Level Taşımacılık; ilk iş hayatına ev nakliyatı olarak başlamış ve sonrasında başarılı çalışmaları sonrası ev şirketi büyütme sonrasında ise ofis taşımacılığına da başlamıştır. Ofis taşımacılığında neden Level Taşımacılık diyorsanız bizler sizlere kısaca kalite ve profesyonellik arıyorsanız bu firmayı tercih etmelisiniz diyebiliyoruz.
Ofis Taşımacılığında Neden Level Taşımacılık?
Ofis taşımacılığında neden Level Taşımacılık üstüne düşüneni yapıyor ve bu işi olması gereken formlar ile yapıyor ve hem ekipman olarak, hem personel güvenliği olarak hem de işten anlama olarak her zaman kendini geliştiriyor ve özellikle dikkat ederek ilerlemeyi seçiyor. Kurumsal bir firma ile çalışmanın avantajını her zaman görebileceğiniz gibi, nakliyat konusunda yani ofis taşıma konusunda da görüyor olacaksınız. Özellikle tüm ofisin yükü üzerinizdeyse ve sizler bu taşınmadan sorumlu iseniz o halde çok daha dikkatli olmalı ve firma seçerken çok dikkat etmelisiniz.
O halde yakın zamanda ofislerinizi taşımak için planlar yapmaya başladıysanız mutlaka Level Taşımacılık ile çalışmalı ve planlarınızı yaparak emin adımlar ile ilerlemelisiniz. Yapacağınız karşılıklı görüşme sonrasında tüm ayrıntıları konuşacak ve ofisin taşınacak kısımlarını da göstererek hem bilgi alacak hem de fiyat alıyor olacaksınız. Sonuç olarak; her ayrıntısının konuşulduğu ve önden bir expertiz yapılarak işlemlerin daha sağlamlaştırıldığı için taşınma sırasında da artık sorunlar yaşanmayacak; her şey olması gerektiği gibi iş akışında devam ediyor olacak. Sizlerde almış olduğunuz bu iş yükünüzü en başarılı şekilde rapor edecek ve ofis taşıma nakliyat firması olarak en doğru firmaya ulaşmış olacaksınız.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
Avantajlı Özel Ofis Taşıma Süreçleri
Yılın her günü özel günlerde dahil olmak üzere hizmet vermeye devam ediyor olacak. Özellikle ofislerinizi tatil günlerinde taşıtmak ve iş akışlarınızın sarkmasını önlemek isteyebilirsiniz. Ofis taşımacılığında neden Level Taşımacılık dediğinizde bile bu önceliklerin sizlere verilmesinin avantajlarını yaşayabilirsiniz. O halde yakın zamanda taşınma planlarınız için adımlarınızı atmak için firma ile görüşmeye başlamak adına http://www.www.ofistasimaciligi.com.tr/ofis-tasimaciliginda-neden-colakoglu adresinden ulaşım sağlayabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi almak için görüşme talep edebilirsiniz. İnstagram sayfamızdan da firmamızın nakliye süreçlerini takip edebilirsiniz.
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığında Neden Level Taşımacılık?
Ofis Taşımacılığında Neden Level Taşımacılık diye sorulduğunda, aslında pek çok özellik öne sürülebilir. Firmamızın kurumsal, profesyonel ve bu sektörde köklü oluşu, çokça tercih edilmesini sağlamaktadır.