Ülkemizde kaliteli ofis taşıma şirketleri ile ilgili araştırmalar sonucunda özellikle İstanbul bölgesinde işini ne iyi şekilde gerçekleştiren firmanın Level Taşımacılık firması olduğu tespit edilmiştir. Günümüz taşımacılık hizmetlerinde firmamızı taktir eden müşterilerin yanında rakip firmalarında olması firmamız adına gurur verici bir durumdur.
Kaliteli Ofis Taşıma Şirketleri Arasında En İyisi Hangisidir?
Yukarıda attığımız başlığa yakışır bir ofis taşıma şirketi bulmak günümüzde artık imkansız değil, tabi değil dedik ama aman amanda birçok firma yoktur. Bunların arasında ya iki tane ya da 3 tane nakliyat şirketinin ismini telaffuz edebiliriz. Bunlardan biri de yıllarını taşımacılık sektörüne adayıp ta 1970 yılından itibaren kurumsal ofis taşıma hizmetlerine adamış olan Level Taşımacılıktır. Sektöründe yıllanmış bir nakliye firması olarak gün geçtikçe ve teknolojiye de ayak uydurarak hareket eden Level Taşımacılık sizlere kurumsal ofis taşımacılığı konusunda her türlü desteği sunabilir.
Kaliteli Ofis Taşımacılığı Nasıl Olur?
Bunun cevabı Level Taşımacılık tarafında bulunmaktadır. Çünkü firma ekip konusunda, ekipmanlar konusunda ve müşteri diyalogları konusunda her şeyi dört dörtlük gerçekleştirmektedir. Yılların vermiş olduğu tecrübeyi iyi organizasyon ile pekiştirerek hızlı ve düzenli bir şekilde hareket ettiren Level Taşımacılık ile sizde tanışın. Ve kurumsal taşımacılık hizmetlerini nasıl kaliteli bir şekilde yaptığını sizde görün. Amacınız zaten kaliteli ofis taşımacılığı hizmeti almak değil mi?
TÜM BÜYÜK ŞİRKETLERİN İLK TERCİHİ BİZİZ
Her konuda kendisini ispatlamış bir nakliyat şirketi olan firmamız ile istediğiniz hizmeti istediğiniz zaman dilimleri içinde kaliteli bir şekilde alacağınızın garantisini verebilirim. Zaten referans ve teşekkür belgelerinin bulunduğu listeyi kontrol ettiğinizde kurumsal ofislerini, genel müdürlüklerini, milyon dolarlık mobilyalarını Level Taşımacılığa teslim eden firmaları görebilirsiniz. Bahsetmiş olduğumuz firmalarda Türkiye’nin en köklü şirketleridir. Bunlar firmamıza güveniyorsa siz neden duruyorsunuz. Hemen firmamızın kurumsal web adresine giriş yapın ve detaylı bilgi sahibi olun!
Kaliteli Ofis Taşıma Şirketleri arasında her zaman en iyisiyiz.
Ofis Taşıma ve Paketleme Fiyatları
Ofisteki Eşya Miktarı | Ortalama Ofis Taşıma Fiyatları | Kolileme Ücreti |
1 Odalı Ofis Eşyası | 4000 TL – 10.000 TL | 2000 TL |
2 Odalı Ofis Eşyası | 6000 TL – 12.000 TL | 3000 TL |
3 Odalı Ofis Eşyası | 8000 TL – 14.000 TL | 4000 TL |
+4 Odalı Ofis Eşyası ve Üzeri | Ekspertiz Yapılacaktır | Ekspertiz Yapılacaktır |
Ofis Taşıma Firması Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler?
- İki ofis arasındaki mesafe şehirlerarası olacağı için firmanın uzun yol deneyiminin olması gerekir.
- Firmanın araç filosu geniş ve ofis nakliyesi için de son derece uygun olmalıdır.
- Firma personellerinin işinde deneyimli ve güler yüzlü olması gerekir
- Firma, müşteri memnuniyetine her daim önem vermelidir.
- Müşterilere her daim kurumsal taşımacılık hizmetlerinin sağlanması gerekir.
- Ofis eşyası paketleme konusunda uygun malzemeler ve kaliteli işçiliğin yapılması da kesinlikle gereklidir.
- Ofis taşıma fiyatları bakımından uygun seçeneklerin sunulması da gerekir.
- Kaliteli Ofis Taşıma Şirketleri arasında en iyi tercihi yapmalısınız.
İstanbul’un Tüm Semtlerinde Ofis Taşıma Hizmeti
Anadolu Yakası İlçeleri | Avrupa Yakası İlçeleri |
Kadıköy | Beyoğlu |
Üsküdar | Beşiktaş |
Maltepe | Sarıyer |
Ataşehir | Şişli |
Kartal | Bakırköy |
Pendik | Eyüp |
Tuzla | Avcılar |
Çekmeköy | Bağcılar |
Sancaktepe | Güngören |
Sultanbeyli | Zeytinburnu |
Türkiye’nin Ofis Nakliye Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
Ofis Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Kaliteli Ofis Taşıma Şirketleri arasında en iyisi biziz.