Günümüzde artık ev taşımacılığı yanında iş yeri taşımacılığı da yoğunluk kazanmıştır. Ülkemiz hızla gelişmektedir. Bu gelişim her alanda gerçekleştiği için inşaat ve nakliyat sektörü de beraberinde gelişmektedir. Özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir bölgelerinde yoğun bir şekilde plazalar, holdingler, iş yerleri yapılmaktadır. Bu yüzden iş yeri taşıma hizmetleri de beraberinde doğmaktadır.
İş Yeri Taşıma İçin En İyi Firma Hangisidir?
Bu soru aslında basit gibi gözükse de çok önemlidir. Çünkü iş yeri taşıma aslında kurumsal bir nakliye hizmetidir. Yani bir çok kişiyi ilgilendiren bir süreçtir. Belki 200 kişilik bir şirketi yada 1000 kişilik bir şirketi ilgilendirebilir. Ev taşımacılığı gibi zaman konusunda yada taşınma sırasında sorun oluşup da ertesi günü yapılacak bir organizasyon değildir. İşte bu yüzden sık eleyip sık dokumak atasözünün tam oturduğu bu yazıda iş yeri taşımacılığı için tecrübeli, profesyonel bir nakliyat firması seçmek gerekmektedir. Bu konuda firmamızı öneren birçok hususlar vardır. Yani birçok özelliğe sahiptir.
Bunlardan biri Level Taşımacılık firmasının ofis taşımacılığı konusunda tecrübeli bir nakliyat şirketi olmasıdır. 1970’ten beri yani tam 47 senelik bir kurumsal nakliye geçmişine sahip olması taşınma işlemlerinde Level Taşımacılık ile çalışmanıza mantıklı bir açıklama getirmektedir.
İş yerinizin taşınması sürecinde yukarıda belirttiğimiz gibi çok dikkatli hareket etmeniz gerekmektedir. Profesyonel, güvenilir, her türlü imkanı ve ekipmanı olan bir nakliyat şirketi ile çalışırsanız asla sorun yaşamadan ister 200 isterseniz de 1000 kişilik bir ekibin nakliye organizasyonunu rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz. İş yeri taşımacılık işlemleri konusunda Level Taşımacılık firmasından destek alabilirsiniz.
Profesyonel hizmetlerimizde iş yeri taşımacılığı hizmetlerinde her zaman sizlere gerekli desteği vermekteyiz. Level Taşımacılık hizmetlerinde en iyi hizmet şekillerinden biri olan ofis taşımacılığında yılların vermiş olduğu tecrübe ile sizlere destek vermekteyiz. Taşıma ekibimiz ve geniş araç filosu ile dilediğiniz tüm iş yeri taşımacılık hizmetlerini gerçekleştirmekteyiz.
Level Nakliyat Firmasını Tercih Etmenin Avantajları Nelerdir?
- Ülke genelinde en çok tercih edilen eşya taşıma şirketidir.
- Eşya taşıma işlemine dair tüm hizmetleri en kaliteli şekilde sağlar.
- Firma bünyesinde profesyonel nakliye ekibi görevlendirilmiştir.
- Bu firmada görev yapan tüm personellerin İSG ve SGK evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlanmıştır.
- Oldukça geniş bir nakliye araç filosuyla hizmet verilmektedir.
- İstanbul eşya taşıma firması olarak şehrin tüm ilçelerinde bu hizmeti sağlanmaktadır. Binalar, plazalar, müstakil evler, villalar, daireler, ofisler, hastaneler, okullar ve daha birçok yerin eşya taşıma ihtiyacı bu firmadan karşılanabilir.
- Level Nakliyat, sigortalı nakliye hizmeti kapsamında Avrupa’nın en iyi sigorta şirketi olan Allianz Sigorta ile çalışmaktadır.
- Eşya taşımacılığı konusunda kendilerinden dilediğiniz sürelerde hizmet alabilirsiniz.
- Güvenilir eşya taşıma konusunda kendilerinden istediğiniz kadar da referans talep edebilme fırsatınız mevcuttur.
- Ayrıca ücretsiz ekspertiz hizmeti sayesinde tüm değer belirleme işlemleriniz Level Nakliyat firmasınca ücretsiz şekilde yapılmaktadır.
- Fiyat ve performans ilişkisi açısından en iyi nakliye firması olarak bilinmektedir.
Türkiye’nin İş Yeri Taşıma Hizmetlerinde En Çok Tercih Edilen Ofis Taşıma Şirketiyiz
Ön İnceleme: | Eşyaların Miktar Analizi |
Paketleme: | Malzeme Miktarı ve Kalitesi |
Araç: | Araç Boyutu ve Kapasitesi |
Taşıma Yöntemi: | Asansör Sistemi |
Güvenilirlik: | Eşya Sigortalama |
Profesyonel Nakliye Firmalarında Olması Gereken 9 Önemli Özellik
✅Profesyonel Ekip | ✅Güçlü Referanslar | ✅Tecrübe Ekip |
✅Kurumsallık | ✅Hızlı Çözüm | ✅Güvenilirlik |
✅Planlama | ✅Paketleme Hizmetleri | ✅Geniş Araç Filosu |
Sizlerden Gelen Sorular
İş Yeri Taşımacılığı Ücreti Ne Kadar?
Ofis taşımacılığı ücreti 4 bin TL’den başlamaktadır. Gidilecek mesafenin uzaklığı ve ofis eşyalarının yoğunluğuna göre de bu ücrette değişiklikler olacaktır.
Ofis Taşımada Sigorta Yapılıyor mu?
Evet, ofis taşımada Allianz Sigorta ile çalışıyor ve ofis eşyalarınıza sigorta yapıyoruz.
Ofis Taşımacılığı İşlemi Kaç Gün Sürüyor?
Ofis taşımacılığı işlemi genelde iki gün içerisinde tamamlanmaktadır. Tabii bu süre, gitmek istediğiniz mesafeye göre değişiklik gösterebilir. Ayrıca ofis eşyalarınızın miktarı da bu sürenin belirleyici unsurları arasındadır.
Ofis Taşımada Kolileme Yapıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firmamız ofis taşımada kolileme hizmeti de sunmaktadır.
Ofis Taşımada Kolileme Fiyatları Ne Kadar?
Ofis taşımada kolileme fiyatları 2 bin TL’den başlamaktadır. Kolilenmesi gereken ofis eşyalarının miktarına göre fiyatta değişiklik olabilir.
Şehirlerarası Ofis Taşıma Hizmeti Sağlıyor musunuz?
Evet, Level Nakliyat firması olarak şehirlerarası ofis taşımacılığı da yapıyoruz. Bize instagram adresimizden de ulaşabilirsiniz.