Türkiye’de ofis taşımacılığı hizmetlerinde birçok konuda bilgi alışverişi yapabileceğiniz sayfamıza hoş geldiniz. Bu sayfamızda ofisinizi taşıtırken birçok konuda bilgi sahibi olabilirsiniz. Ofis taşıma süreçlerinde neler yapmanız gerektiğini, ofisinizi taşıttıktan sonra hangi evrakların hazırlanması gibi birçok konuyu ele almaktayız.

Ofisinizi Taşıtırken Dikkat Etmeniz Gerekenler

firmamız 1970 yılından beri Türkiye’de profesyonel ofis taşıma hizmetleri vermektedir. Ve günümüzde uluslararasına açılmış durumdadır.

Ofis taşımacılığı süreçlerinde LEVEL Taşımacılık şirketi olarak tüm expertiz hizmetlerimizi ücretsiz bir şekilde yapmaktayız. Taşımacılık hizmetlerinde herhangi bir süprizin oluşmaması ve doğru fiyatlandırma için kesinlikle expertiz hizmeti yapılması gerekir.

Eksper hizmeti sunmayan nakliyat şirketlerinden kesinlikle uzak durmalısınız. Aksi taktirde ofis nakliyesi öncesi yada sonrasında büyük sıkıntılar oluşabilir.

Ofis taşıma süreçlerinde en önemli konulardan biri de sigorta sürecidir. Nakliyat sigorta poliçelerinde ayrıntı çok önemlidir. Kamyon klozlu nakliyat sigortaları olduğu gibi eşyalarınıza istinaden yapılan direkt sigorta hizmeti de vardır. Bu hizmeti her firma ne yazık ki yapamıyor.

Sigorta şirketleri her nakliye firması ile çalışmalarını kapsamlı olarak yapmamaktadır. Bu konuda profesyonel ve köklü kuruluşlar belli bir teminat karşılığında sigortalama hizmetlerini detaylı olarak gerçekleştirmektedir.

LEVEL Taşımacılık olarak tüm ofis nakliye hizmetlerimizi ALLİANZ güvencesinde gerçekleştirmekteyiz. Ve bu sigortalama sürecinde tüm eşyalarınız ayrıntılı olarak sigortası yapılmaktadır.

Ofis taşıma hizmetlerinde birçok konuda hizmetlerimiz vardır. Bunlar;

  • Mobilya söküm ve takım hizmeti
  • Elektrik bağlantı hizmetleri
  • IT Server ve elektronik cihaz söküm ve takım hizmeti
  • Dosya kolileme hizmeti
  • Cam eşya paketeme ve kutulama hizmeti
  • Etiketleme hizmeti
  • Ambalajlama hizmeti
  • Ağır yük taşıma hizmeti
  • Expertiz Hizmeti
  • Dış Cephe Asansör Hizmeti

Yukarıdaki hizmetlerden farklı bir hizmet talebi olduğunda firmamız ile bağlantı kurarak destek alabilirsiniz.

LEVEL Ofis taşıma şirketi olarak; Ülkemizdeki 81 ile ofis taşıma  hizmeti vermekteyiz. Profesyonel kadromuz ile geniş araç filomuzu birleştirerek ülkemizin tüm illerine ilçelerine hizmetlerimiz götürmekteyiz.

Firmamızın İZMİR, ANKARA ve İSTANBUL olarak üzere 3 merkez ofisi bulunmaktadır. Süreçlerimizi bu illerimizde organize ederek başlatmaktayız.

Firmamız ofis taşımacılığı hizmetleri dışında sunduğu hizmetler;

  • Eşya Depolama Hizmeti
  • Evden Eve Nakliyat Hizmeti
  • Askılı Elbise Taşımacılığı Hizmeti
  • Ağır Yük Taşımacılığı Hizmeti
  • Kamyon Kiralama Hizmeti

Firmamız ofis taşıma hizmetlerinin dışında yukarıda bulunan tüm hizmetleri başarılı bir şekilde gerçekleştirmektedir.

Firmamız elektronik cihazların söküm ve kurulum hizmetleri dışında bu cihazların paketleme ve taşıma işlemlerini de gerçekleştirmektedir.

Bilgisayar ürünleri, IT Ekipmanları, fotokopi cihazları dahil olmak üzere ofisinizde aklınıza gelebilecek tüm elektronik eşyaların taşımacılık hizmetlerini gerçekleştirmektedir.

Firmamız 81 ile profesyonel ofis taşımacılığı hizmetlerini sunmaktadır. Kurumsal ve güvenilir ekiplerimiz ile araç filomuzun genişliği sayesinde istediğiniz yerlerde ofis nakliye hizmetlerini başarılı bir şekilde gerçekleştirmekteyiz. Bize bir telefon kadar yakınız.

Şehirlerarası ofis taşımacılığı hizmetlerinde en çok tercih edilen taşımacılık şirketiyiz.

Sıkça sorulan sorular dışında sizlerin de firmamıza illaki özel sorularınız olacaktır. Çünkü ofis taşıma hizmetlerinde aklınıza birçok soru gelebilir. Araç ile ilgili, taşıma günleri ile ilgili yada evraklarla ilgili kısaca binlerce soru veya sorularınız için hızlı çözüm bulabileceğiniz bir nakliyat şirketiyiz.  Ofis taşıma sayfamızdan da direkt firmamız ile iletişime geçebilirsiniz.